Omnichannel, multichannel, cross-channel… to chyba najczęściej używane pojęcia ostatnich lat, terminy-fetysze, o których eksperci mówią sporo, ale w nieproporcjonalnie niskim stopniu przekłada się to na praktykę marketerów.

W dużej mierze wynika to z braku odpowiednich narzędzi i zasobów. Jak wynika z przeprowadzonych przez SALESmanago badań, 86% marketerów dostrzega wagę mobile, ale zaledwie 13% dokonuje jakiejkolwiek inwestycji w ten kanał. Nie mówiąc już o projektach integracji kanału mobile z narzędziami do Marketing Automation oraz wymiany informacji o zachowaniu użytkownika na stronie www oraz w aplikacji.

 

Praktyczne narzędzia: SALESmanago + APPmanago

Największym kłopotem nie jest zrozumienie przez marketerów znaczenia kanału mobile oraz marketingu omnichannel – problem tkwi w konkretnych rozwiązaniach i działaniach. Dlatego przygotowaliśmy ebooka, w którym pokazujemy 12 sposobów, w na dostarczenie odbiorcom spójnego doświadczenia w wielu kanałach. Nacisk położyliśmy na integrację między tradycyjnym, desktopowym Marketing Automation oraz Mobile Marketing Automation.

 

Czego dowiesz się z ebooka?

Z naszego nowego ebooka dowiesz się m. in.:

  • czym jest omnichannel marketing
  • jak segmentować użytkowników aplikacji oraz jak tę segmentację wykorzystać do komunikacji poza aplikacją
  • jak pozyskiwać leady z aplikacji
  • czego możesz się dowiedzieć z danych o geolokalizacji
  • jak odpowiedzieć na multiscreening
  • jak utrzymać kontakt z osobami, które odwiedziły stronę, ale nie zostawiły danych

Kliknij w banner żeby pobrac ebooka.