15 najciekawszych artykułów o marketingu i nowych technologiach listopad 2016

Wirtualna rzeczywistość, post-prawda, walka z fałszywymi newsami – tym żył internet w tym miesiącu. Zachęcamy do czytania!

 

  1. Polski komputer na liście top 500 najszybszych komputerów świata
    Superkomputer “Prometeusz” stworzony na podstawie pomysłu Cyfronet AGH w Krakowie znalazł się w rankingu 500 komputerów o najwyższej mocy obliczeniowej na świecie, plasując się na wysokiej, bo 59. pozycji. Jaka jest moc tego urządzenia? Jaka szybkość obliczeń? Jak stworzono ten komputer? Czytajcie i bądźcie dumni!
  2. Najnowsze trendy w rozwoju wirtualnej rzeczywistości
    Ostatnio słowo wirtualna rzeczywistość odmieniana jest przez wszystkie przypadki. Dlaczego? Jak do tego doszło? Jakie trendy rozwoju w najbliższej przyszłości?
  3. “Video first”  to hasło strategii Facebook na rok 2017
    “Video first” to oficjalne hasło strategii Facebooka na rok 2017. Chcesz wiedzieć co to znaczy? Przeczytaj cały artykuł, aby poznać odpowiedź na te pytania!
  4. Wykorzystaj wirtualną rzeczywistość w swojej kolejnej kampanii marketingowej
    Trochę więcej w temacie wirtualnej rzeczywistości –  tym razem pod kątem marketerów. Porady w praktycznym zastosowaniu VR w marketingu.
  5. Komputery kwantowe coraz bliżej
    Microsoft jest już tylko o krok od przejścia z fazy badań do fazy wprowadzenia na rynek komputerów kwantowych. Jak duży krok? Przeczytajcie.
  6. Ta reklama Allegro podbija Internet.
    Allegro strzeliło w dziesiątkę ze swoją nową reklamą świąteczną. Jest nostalgiczna, a jednocześnie ciepła i rodzinna. Dla Polaków niesie dodatkowe wartości. Więcej takich reklam!
  7. 10 porad dla skutecznego Google Search
    Oczekiwałeś więcej od swojego ostatniego wyniku wyszukiwania na Google Search? Jeżeli tak to ten artykuł jest dla Ciebie.
  8. Google wprowadza nową strategię wycelowaną w zwalczanie stron publikujących nieprawdziwe wiadomości
    Rozróżnienie prawdziwych od fałszywych newsów nastręcza coraz większych trudności, a Internet jest nimi zalewany. Google w odróżnieniu od np. Facebooka wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu. Przeczytaj jak to robią.
  9. Post prawda, nie kłamstwo
    Termin “post prawda” został uznany przez słowniki Oxford Dictionaries słowem roku 2016. Dlaczego? Słowo to zanotowało najwyższy, bo aż 2 000% wzrost w użyciu w porównaniu z rokiem 2015. Ważny i kontrowersyjny termin istnienia którego powinien być świadomy każdy z nas.
  10. Czy rok 2017 będzie przełomowy dla Nokii?
    Na początku roku 2017 Nokia wprowadzi telefony oparte na Androidzie. Przeczytaj o tym jak zdetronizowany światowy gigant rynku komórkowego walczy o powrót na podium.
  11. Czy Apple przeniesie produkcję do Stanów Zjednoczonych?
    Wiele się ostatnio mówi o relokacji produkcji Apple’a do Stanów Zjednoczonych. To o tyle ciekawe, że analizy finansowe wyraźnie pokazują straty spowodowane takim rozwiązaniem. Czyżby polityczna presja?
  12. Już jest: Raport Social Media 2016
    Zachęcamy do zapoznania się z wyczerpującym raportem dot. mediów społecznościowych. Przy okazji mała autoreklama – jako uzupełnienie w temacie social media proponujemy nasz blogowy artykuł
  13. Dziewczyny które władają Internetami
    Inspiracja dla każdej z nas: historie 50 najbardziej wpływowych kobiet digital marketingu.
  14. Marketerze – tych umiejętności szukają Twoi pracodawcy
    Jakie umiejętności docenią Twoi pracodawcy?
  15. Kupuj bezpośrednio od rolnika
    W końcu jest: aplikacja Aussie Foods która pozwala ominąć pośredników w sprzedaży, znacząco wspierając rentowność małych, ekologicznych firm rolniczych.

Miłego czytania!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.