#5 Jakie są korzyści z marketingu w Social Media?

Czy znasz stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w mediach społecznościowych, to jesteś martwy? Media społecznościowe nie są tylko łatwym sposobem komunikacji z ludźmi z całego świata, ale również potężnym narzędziem marketingowym. Aktywność na portalach społecznościowych jest stosunkowo prosta i wiele firm czerpie ogromne korzyści z Social Media Marketingu. Oto niektóre z zalet wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby marketingu:

 

 

  1. Prosta interakcja w czasie rzeczywistym

 

Tempo współczesnego świata wymusza potrzebę sprawnej komunikacji niezależnie od strefy czasowej. Przy użyciu mediów społecznościowych, o ile masz dostęp do internetu, zadanie to staje się bardzo proste. Media społecznościowe pozwalają na natychmiastową komunikację pomiędzy firmami i ich klientami, co pozwala im na wymianę pomysłów, jak również błyskawiczną informację zwrotną. To idealny sposób na dopasowanie produktów i usług do potrzeb klientów i tworzenia szytych na miarę rozwiązań.

 

  1. Przystępna cenowo platforma marketingowa

 

Promowanie produktu firmy nigdy nie było tak przystępne cenowo. Media społecznościowe są tanim, lecz jednocześnie skutecznym sposobem na promocję firmy na rynku. To idealne rozwiązanie nie tylko dla małych przedsiębiorstw, ale również dla wszystkich, chcących obniżyć koszty związane z marketingiem. 

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej o tym jak mądrze wydawać pieniądze na marketing na Facebooku.

 

  1. Zwiększona rozpoznawalność i lojalność wobec firmy

 

Media społecznościowe to doskonały sposób na przedstawienie firmy potencjalnym klientom. Aktywność w mediach społecznościowych czyni Twoją firmę bardziej przystępną dla nowych klientów. Ludzie często sprawdzają profile firm jeśli chcą skorzystać z ich usług . Aktualizuj swój profil na bieżąco i zadbaj o jego estetykę oraz atrakcyjność, żeby przyciągnąć potencjalnych klientów i pogłębić zaangażowanie tych, których już masz. Szybkość odpowiedzi i atrakcyjne, przyciągające wzrok treści wywołują  pozytywne doświadczenia i zwiększają lojalność względem firmy.

 

  1. Większy ruch i aktywność na stronie

 

Wszystko, co udostępniasz na swoim profilu w mediach społecznościowych, jest okazją do reakcji i co za tym idzie, wizyty na Twojej stronie internetowej. Im bardziej wartościowe treści tworzysz, tym bardziej rośnie ruch na stronie jak również rozpoznawalność marki.

Jeśli chcesz przestać marnować czas i pieniądze na media społecznościowe, sprawdź ten post.

 

  1. Zapewnienie narzędzi analitycznych

 

Szczegółowa analiza zachowań klientów, zasięgu postu, ilości polubień, komentarzy i udostępnień daje możliwość mierzenia zebranych danych i wykorzystania zdobytej wiedzy do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Opcja 360 Customer View, jako część systemu SALESmanago wspiera różnorodne operacje w mediach społecznościowych. Analizy sporządzane przez SALESmanago, integracja z Facebookiem i Twitterem oraz podgląd i planowanie postów przynoszą Twojej firmie wymierne zyski.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej o Content Marketing i Marketing Automation.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]