Pozwólcie, że przedstawimy Wam listę 7 często popełnianych błędów w Marketing Automation, które sklasyfikowaliśmy jako 7 grzechów głównych. Sprawdź, czy i Ty jesteś winien, któregoś z tych wykroczeń.


Odwiedź SALESmanago Marketing Automation


1. Lenistwo

Swoich klientów znasz trochę, a właściwie wcale. Zasypujesz ich skrzynki miałkimi, nudnymi e-mailami. Liczba opt-outów szybuje w zastraszającym tempie, a Ty nie palisz się, aby podjąć wysiłek i to zmienić.

Rozwiązanie: Poznaj ich! Zacznij monitorować odwiedzających Twoją stronę, buduj profile behawioralne i dostarczaj spersonalizowane treści. Może Cię zaskoczę, ale to wszystko też nie wymaga wysiłku!

2. Gniew

Coraz więcej pytań, na które klienci nie otrzymują odpowiedzi? Wkurzasz się, bo poziom obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia?

Rozwiązanie: Rozpocznij swoją przygodę z Live Chat i pozwól, aby odwalił za Ciebie całą robotę. Nie ma powodu się złościć. Nie tylko rozwiejesz wszystkie wątpliwości. Ba! Z użyciem tego narzędzia sprzedasz również swoje produkty!

3. Pycha

Dałbyś sobie rękę uciąć, że Twój produkt jest najlepszy i sam podbije rynek. Czasami wręcz zapominasz, żeby dać znać światu o jego istnieniu.

Rozwiązanie: Skorzystaj z potencjału powiadomień Web Push i dostarczaj je bezpośrednio na urządzenie odbiorcy. Rekomenduj produkty i nie daj klientom pozbyć się myśli o Twoich niedoścignionych produktach.

4. Zazdrość

Nie chcesz, aby konkurencja podbiła serca Twoich klientów i wykradła ich z Twych rąk. Najchętniej pozbyłbyś się jej.

Rozwiązanie: Użyj zgromadzone dane do analizy preferencji i potrzeb Twoich klientów. Badaj różne czynniki, korzystaj z analityk i nie zazdrość konkurencyjnym firmom! Dobrze użyte analityki zapewnią Twoim klientom, jak również Tobie, satysfakcję i zadowolenie.

5. Nieczystość

W głowie kłębią Ci się brudne myśli o coraz to nowszych sposobach jak prześcignąć wybory klientów i dostarczać im tylko pożądane przez nich produkty.

Rozwiązanie: Korzystaj z technik AI (Artificial Intelligence – Sztuczna Inteligencja) i przenieś swoje marketingowe potyczki na zupełnie nowy poziom. Wypuszczaj produkty, które oscylują w kręgu zainteresowań klientów, nawet jeżeli nigdy ich nie widzieli. Ba! Oni jeszcze nawet o nich nie śnili.

6. Obżarstwo

Chciałbyś mieć ciastko i zjeść ciastko. Pragniesz uporać się z całą robotą bez nadwyrężania budżetu.

Rozwiązanie: Automatyzuj procesy z Regułami Automatyzacji i pozwól, aby praca wykonywała się sama. Dowolnie wybrane akcje odbywać się będą automatycznie, w trakcie, gdy Ty cieszyć się będziesz różowym drinkiem po drugiej stronie globu.

7. Chciwość

Ciągle chcesz więcej i więcej. W Twoich oczach ilość klientów jest permanentnie za niska, a liczby na koncie niesatysfakcjonujące.

Rozwiązanie: Ulegnij pokusie. Pozyskuj kontakty z użyciem pop-upów, sidebarów, landing pages i nieustannie poszerzaj swoje horyzonty. Zobaczysz, że szybko złapiesz się na myśli, jak proste jest to w praktyce.

 

Poddaj się wszystkim tym grzechom, powierz nam swoje zadania i pozwól pracować na Twój sukces!