Freeshop jest uznanym, szybko rozwijającym się włoskim sprzedawcą detalicznym elektroniki użytkowej. Sklep istnieje od 2001 roku i jest klasyfikowany przez Niemiecki Instytut Jakości i Finansów jako jeden z najlepszych uniwersalnych sprzedawców internetowych.

 
 

Ich misją jest wygoda obsługi i umieszczenie klienta w centrum zainteresowania, zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przed, w trakcie i po zakupie, w tym usług gwarancyjnych i dostawczych.

 

Wyzwania:

  • Konkurowanie z innymi dystrybutorami elektroniki na rynku włoskim,

  • Konwersja anonimowych użytkowników odwiedzających stronę na zidentyfikowanych, płacących klientów,

  • Rozwój rekomendacji i promocji w celu zwiększenia konwersji przychodów per klient.
 

Rozwiązania:

  • Dynamiczne maile z porzuconym koszykiem,

  • Kampanie workflow,

  • Macierze segmentacji.
 

Efekty:

  • 185% wzrost liczby nowych transakcji,

  • 125% wzrost OR i wzrost CTR o 80% masowych wysyłek w niecały rok korzystania z systemu,

  • 258% wyższy CTR powiadomień web push w porównaniu do masowych wysyłek.
 

Więcej informacji o zastosowanych rozwiązaniach oraz efektach wdrożenia SALESmanago poznasz w naszym Case Study