Cenne lekcje, których udzielili nam wielcy ludzie

marketing-automation-salesmanago-cenne-lekcje-których-udzielili-nam-wielcy-ludzie

Mógłbyś zastanawiać się co Archimedes, Albert Einstein czy Stephen Hawking mają wspólnego z Marketing Automation. W jaki sposób ich życie czy dokonania wpłynęły na świat sprzedaży i marketingu. Uważamy, że nauka to najcenniejsze narzędzie, które zawładnęło każdym obszarem ludzkiego życia. Daj nam 5 minut, a my postaramy się przedstawić Ci, jakie odniesienie znajduje to w marketingu.

 


  1. ”Inteligencja to zdolność adaptacji do zmian” – Stephen Hawking

 

Marketing to biznes, w którym nie ma miejsca na przestój. To obszar wymagający ciągłych zmian i adaptacji do coraz to nowszych czynników. W świecie, w którym jeszcze 50 lat temu myśl o posiadaniu własnego komputera pozostawała dla przeciętnego śmiertelnika jedynie w sferze marzeń, nie możesz trzymać się na sztywno utartych strategii, spodziewając się jednocześnie zaskakujących rezultatów. Podążaj za trendami, obserwuj tendencje i dostosowuj swoje działania do zmiennego środowiska. SALESmanago stosując się do tej rady, dało szansę technikom AI (Artificial Intelligence – Sztucznej Inteligencji), poszerzyło zakres komunikacji, gdy e-mail marketing przestał być wystarczającym narzędziem i codziennie uważnie wsłuchuje się w potrzeby swoich klientów.

 

  1. “Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić – to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz.” – Albert Einstein

 

Internet zasypany jest atrakcyjnymi nagłówkami, clickbait’owymi tytułami i grafikami mieniącymi się od kolorów. Użytkownicy przyzwyczaili się już, że wszystko podane jest im na tacy, a oni nie muszą silić się na głębsze przemyślenia. Używaj więc prostego języka, komunikując się z odbiorcą, jednocześnie nie rezygnując z pierwotnego przekazu. Bądź ekspertem w swojej dziedzinie i przekazuj swą wiedzę w prosty, acz efektywny sposób.

 

  1. Ludzkość zawsze czerpała wiedzę z przeszłości. Z przyszłości wszakże się nie da!” – Archimedes

 

Nie mogliśmy nie uwzględnić w tym zestawienia Archimedesa (w końcu obchodzimy dziś Dzień liczby Pi). Analityki są cennym źródłem informacji i świetnym sposobem na radzenie sobie z problemami natury marketingowej. Ale czemu ograniczać się tylko do analizy aktualnych poczynań? Spójrz wstecz i odszukaj źródła twoich problemów z przeszłości. Wyciągnij wnioski i zastosuj je do budowania coraz lepszych strategii. Analizuj przeróżne czynniki od częstości zakupu do zmian aktywności kontaktu w sieci. Na tej podstawie automatycznie dostosuj wysokość rabatu do profilu klienta czy wyświetl inteligentne, dynamiczne rekomendacje produktowe na stronie i w newsletterze.

 

  1. “Stojący w porcie statek jest bezpieczny, ale statków nie buduje się po to aby stały w portach.” – Grace Hopper

 

Podejmij ryzyko i spróbuj czegoś nowego. Jeżeli nigdy nie poznałeś potencjału beaconów, może czas dać im szansę? Nigdy nie korzystałeś z powiadomień Web Push? Przekonaj się na własnej skórze czy rzeczywiście zasłużyły na swoje 5 minut w świecie marketingu.

I pamiętaj, „Niech Twój marketing będzie tak przydatny, że ludzie będą chcieli za niego płacić”.

 

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.