Pierwszy miesiąc 2017 minął nam w SALESmanago jak z bicza trzasnął. Mamy nowego członka zarządu, wygraliśmy 400 000 PLN na kampanię reklamową jako Młoda Marka Sukcesu, odpaliliśmy stronę, na której możecie poznać naszą ekipę i dołączyć do elitarnego zespołu IT SALESmanago i powoli zbliżamy się do sportowej niespodzianki – IT Boxing Day, gdzie pod okiem Przemka Salety można będzie dowiedzieć się tego i owego o profesjonalnym boksowaniu, oraz, zupełnie na legalu, zmierzyć się w ringu z kolegą z pracy!

Ale, ale! Nie osiadamy na laurach. Cały czas szukamy obszarów do poprawy w naszym sztandarowym produkcie – SALESmanago Marketing Automation. Sprawdzamy co działa dobrze, co nie działa wcale, a co może działać o niebo lepiej. Jak to mówią – nowy rok, nowa ja. Zobacz zestawienie nowości, ulepszeń i nowych integracji.

Karta kontaktu – rozbudowanie zakładki „wizyty” o nowe dane:

Karty kontaktów to jedne z podstawowych ekranów na platformie marketing automation. To właśnie tam szukasz najistotniejszych informacji na temat każdego ze swoich kontaktów. Do dotychczas wymienianych szczegółów dołączyliśmy ostatnio:

 

  • najczęściej używane urządzenia
  • najpopularniejsze systemy operacyjne
  • najpopularniejsze przeglądarki internetowe

 

To z pozoru proste rozwiązanie nadaje nową jakość segmentowaniu bazy. W końcu wszyscy zgadzają się co do tego, że tacy na przykład użytkownicy Apple’a to osobna grupa odbiorców – co prawda jest ich nieco mniej niż Androidowców, ale za to dużo chętniej (i więcej) płacą za oprogramowanie i usługi! Dodatkowo nowe szczegóły ułatwiają personalizację przekazu na jeszcze jednym poziomie, chociażby przez to, że wiesz jakie przeglądarki będą używane do odczytywania Twoich treści i możesz przetestować widok strony,  czy mailingu, tak, żeby wszystko było estetyczne i wygodne.

 

Reguły automatyzacji – zmiana sposobu dodawania zdarzeń, warunków oraz akcji

Reguły automatyzacji są sercem każdej platformy marketing automation. Ich odpowiednie ustawienie gwarantuje płynność procesów marketingowych i sprzedażowych. Żeby uczynić nasz kreator reguł maksymalnie “user friendly” Przerobiliśmy go na wersję drag & drop tak, aby przypominał kreator Workflow. Dzięki temu stworzenie nowej reguły i wstępna ocena jej funkcjonalności jest dużo prostsza niż dotychczas. Dodatkowo ujednolica to wygląd systemu i czyni go bardziej spójnym.

 

Social Media: promuj katalog produktów

Kampanie Facebook to prosty sposób na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Tworząc je z poziomu platformy marketing automation możesz nie tylko zaplanować budżet i sposób wyświetlania się reklam, ale przede wszystkim ustawić tzw. Custom Audience na podstawie części lub całości swojej bazy kontaktów. Opisywana funkcja jest idealna dla sklepów online, ponieważ pozwala udostępniać zdjęcia produktów ze sklepu z odpowiednim wezwaniem do działania: kup teraz, pobierz link, zarejestruj się itd. Dostępne formaty to pojedynczy obraz, lub karuzela, która pozwala prezentować wiele produktów w następujących po sobie kartach. Reklamy w tym formacie tyle samo co reklamy  w postaci pojedynczych obrazów lub nagrań wideo.

 

Integracja z PrestaShop (wersja 1.5+)

Prawdziwa gratka dla wszystkich właścicieli sklepów online korzystających z platformy PrestaShop. Dzięki temu mogą oni sprawnie monitorować zachowania kontaktów, które wypełniły dowolny formularz na stronie www. Integracja obejmuje:

 

  • Integracja formularzy:
    • Rejestracja
    • Logowanie
    • Zapis na newsletter
    • Zakup (zdarzenia zewnętrzne purchase/cart)
    • Zmiany ustawień użytkownika
    • Synchronizacja zgód przy zapisie na newsletter
  • Monitoring kontaktów
  • Przekazanie pełnego zakresu podanych przez użytkownika danych

Dowiedz się jak zintegrować PrestaShop z SALESmanago

A co słychać u Was?