Co nowego w SALESmanago: organizacja na rzecz ograniczenia SPAMu i deszcz nagród

Mijający tydzień obfitował we wrażenia i nagrody. SALESmanago Marketing Automation zostało partnerem The Messaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group (M3AAWG). Ponad to, po raz kolejny pojawiamy się w ścisłej czołówce rankingu GetApp w kategorii Marketing Automation. Wisienką na torcie była wygrana w tegorocznej edycji Diamentów Private Equity w kategorii Spółka portfelowa VC.

 

 

Członkostwo w M3AAWG

 

The Messaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group to organizacja zrzeszająca firmy wspólnie działające na rzecz ograniczenia spamu i niechcianego oprogramowania.

Jest to największa tego typu organizacja, zrzeszająca ponad 200 członków na całym świecie. Firmy te wymieniają się informacjami i współdziałają w celu zapobiegania nadużyć online.

Wśród członków tej założonej w 2004 roku organizacji można znaleźć zarówno firmy telekomunikacyjne, dostawców usług internetowych, zarządców platform społecznościowych, dostawców i producentów oprogramowania, jak i firmy tworzące programy antywirusowe.

Wśród firm wspierających organizację są takie światowe marki jak Apple, Facebook, Google czy Oracle Marketing Cloud.

Do najważniejszych działań M3WAAG należą opracowanie i publikacja dokumentów traktujących o dobrych praktykach, oświadczeń, szkoleń i filmów edukacyjnych, oraz innych materiałów pomagających społeczności internetowej zwalczać nadużycia. Organizacja według statutu wspiera na poziomie technicznym i operacyjnym rządy i agencje strategiczne odpowiedzialne za tworzenie praw dotyczących internetu i działań online.

Głównym celem opisywanej organizacji jest ograniczenie nadużyć w trzech sferach:

Wiadomości (Messaging) – problemy związane z nadużyciami w dowolnym kanale – od poczty elektronicznej po SMSy,

Złośliwe oprogramowanie (Malware) – w tym boty, wirusy i złośliwe kody, które są prawdziwą przyczyną spamu, wyłudzeń i innych form cyberprzemocy,

Mobile – ochrona użytkowników przed wymienionymi powyżej zagrożeniami.

 

Ranking GetApp

 

SALESmanago znalazło się na podium w kategorii najlepszych systemów Marketing Automation w najnowszej edycji rankingu GetApp, platformy należącej do Gartnera, największej na świecie firmy analitycznej w obszarze nowych technologii.

„Przy tak ogromnej konkurencji, wyróżnienie w rankingu GetApp ma dla nas ogromne znaczenie”, mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu i założyciel SALESmanago Marketing Automation. „To dowód, że nasze unikatowe rozwiązania doceniają zarówno analitycy, jak i praktycy – marketerzy, korzystający na co dzień z systemu. Obecność w rankingu odzwierciedla, jak wiele działo się ostatnio w SALESmanago i jak dużo pracowaliśmy, by usprawnić i rozbudować nasz produkt”.

 

Wisienka na torcie – SALESmanago laureatem tegorocznej edycji Diamentów Private Equity

 

Ukoronowaniem tygodnia było odebranie statuetki laureata Diamentów Private Equity jako spółki portfelowej VC.

 

„Wyzwań stojących przed polskim biznesem jest wiele, ale chyba możemy śmiało postawić tezę, że to kapitały funduszy private equity i venture capital są rozwiązaniem dla ciekawych projektów z obszaru nowych technologii” – Tymi słowami otworzyła wydarzenie prezes Executive Club, Beata Radomska. Dodała też: „To dzięki ich finansowaniu te projekty polskich przedsiębiorstw mogą przysłużyć się nie tylko swoim branżom, ale też i całej polskiej gospodarce”.

Ideą konkursu jest uhonorowanie najlepszych inwestycji i przedsiębiorców, którzy w szczególny sposób przyczynili się do rozwoju polskiej gospodarki. Diamenty ukazują wartość dodaną, jaką wnoszą fundusze w rozwój polskich przedsiębiorstw i rynku kapitałowego, a wydarzenie każdego roku jest przyjmowane z ogromnym entuzjazmem

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]