CRM dostosowany do twoich potrzeb: nowa karta kontaktu w SALESmanago

Karta kontaktu w SALESmanago to serce modułu CRM oraz prawdziwe centrum dowodzenia, które właśnie przeszło poważny remont! Sprawdź, co zmieniliśmy, by dostęp do danych na karcie kontaktu był jeszcze łatwiejszy i dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego z użytkowników naszego systemu.

Co to jest karta kontaktu?

Karta kontaktu to istotny element modułu CRM SALESmanago. To tutaj zebrany jest zestaw danych o każdym z twoich klientów i leadów stanowiący ich kompletny profil behawioralny i transakcyjny, tutaj także możesz przeprowadzać wszelkie akcje związane z zarządzaniem tymi informacjami. Warto podkreślić, że system Marketing Automation ze zintegrowanym modułem CRM to klucz do efektywnego wykorzystania danych, które gromadzisz na temat swoich klientów. Wszelkie informacje, jakie pozyskujesz zarówno offline, jak i online (np. prowadząc działania Lead Generation lub monitorując zachowanie użytkowników na stronie) i przechowujesz w CRM-ie, możesz wykorzystać do prowadzenia spersonalizowanych działań marketingowych i sprzedażowych.

CRM dopasowany do twoich potrzeb

W nowej wersji karty kontaktu wprowadziliśmy możliwość indywidualnego dostosowywania informacji wyświetlanych na dashboardzie. W ten sposób możesz samodzielnie wybrać, które sekcje będą pokazywać się na ekranie oraz w jakim układzie. Dzięki temu na głównym panelu karty kontaktu zobaczysz najistotniejsze dla ciebie informacje.

W jaki sposób spersonalizować wygląd dashboardu karty kontaktu? To proste: kliknij przycisk “Personalizuj dashboard” i zaznacz elementy, które mają się wyświetlać na ekranie. Dodatkowo, jeśli odznaczysz opcję “Zablokuj edycję”, będziesz mieć możliwość dowolnego ułożenia poszczególnych sekcji metodą “przeciągnij i upuść”. Zobacz, jakie to łatwe!

 


Wypróbuj nasz CRM już teraz – bez żadnych opłat!


Łatwy dostęp do danych o klientach

Wszelkie dane, jakie pozyskujesz o kontakcie, zapisują się na jego karcie w systemie SALESmanago. Niezbędną informacją jest jego adres e-mail, ponieważ bez niego nie można utworzyć karty kontaktu. Wszystkie inne informacje, które będą wyświetlać się na karcie w module CRM zależą od tego, jakie dane o kontakcie pozyskałeś oraz od działań, jakie prowadzisz w systemie.

Uzyskane dane uporządkowane są na karcie kontaktu w następujący sposób:

  • Podstawowe informacje są wyróżnione w górnej części panelu karty. Tutaj znajdują się takie dane, jak imię i nazwisko kontaktu, dane kontaktowe (e-mail, telefon, adres, fax itd.), firma, data urodzin oraz indywidualne ID kontaktu. Wyświetla się tu także scoring, czyli punktacja, którą uzyskał użytkownik.
  • Na dashboardzie karty masz wgląd we wszystkie niezbędne informacje, które warto mieć pod ręką. Podzielone są one na następujące sekcje:
    • Timeline: aktywność kontaktu zobrazowana na osi czasu. Możesz dostosować informacje, które będą wyświetlać się w tej sekcji.
    • eCommerce: informacje o zakupach dokonanych przez kontakt: łączna wartość zakupów, średnia wartość koszyka oraz liczba transakcji.
    • Tagi: lista tagów przypisanych do danego użytkownika.
    • Notatki: lista notatek przypisanych do kontaktu ręcznie lub automatycznie za pomocą reguł oraz workflow.
    • Zadania powiązane z kontaktem, które również mogą być dodane ręcznie lub automatycznie.
    • Szczegóły standardowe i szczegóły ze słownika: lista szczegółów, czyli dodatkowych informacji poszerzających możliwości segmentacji twojej bazy danych, które można w tym miejscu zmodyfikować lub usunąć.
    • Lista kampanii sprzedażowych: wgląd w etapy w lejkach sprzedażowych, na których znajduje się kontakt.
    • Właściciele: użytkownicy, którzy są właścicielami kontaktu oraz możliwość dodania nowych właścicieli.

  • Po lewej stronie karty kontaktu znajduje się menu, które służy do poruszania się między poszczególnymi zakładkami zawierającymi bardziej szczegółowe informacje:
    • Szczegóły i tagi: sekcja, w której możesz zarządzać tagami i szczegółami przypisanymi do kontaktu oraz wygrać do repozytorium pliki, które będą dostępne do pobrania dla kontaktu.
    • Reguły i workflow: informacje na temat wykonanych lub zaplanowanych reguł oraz kampanii workflow. Dostępne tutaj opcje pozwalają na ręczne uruchomienie wybranej reguły bez sprawdzania warunków.
    • Wiadomości: lista wiadomości e-mail, SMS oraz powiadomień Web Push, które zostały wysłane do kontaktu.
    • Wizyty: wizyty kontaktu zarejestrowane na monitorowanych stronach oraz informacje dotyczące urządzeń, systemów operacyjnych oraz przeglądarek, z których korzysta użytkownik.
    • Analityka: wykresy pokazujące godzinową oraz tygodniową aktywność kontaktu pod kątem wizyt na stronie, odczytywania wiadomości lub występowania zdarzeń zewnętrznych.
    • Notatki i zadania: przegląd notatek oraz zadań, które zostały dodane do kontaktu, a także możliwość dodawania nowych.
    • Sprzedaż i lejki: wgląd w proces sprzedaży poprzez informacje o kampaniach sprzedażowych, w których znajduje się klient.
    • Rekomendacje AI: produkty z danego sklepu rekomendowane dla kontaktu według wybranego typu rekomendacji, dobrane przez silnik Machine Learning & Artificial Intelligence SALESmanago Copernicus.
    • Kupony i zdarzenia zewnętrzne: lista zdarzeń zewnętrznych przesłanych przez API (np. zakup w sklepie internetowym) oraz kuponów dostępnych dla kontaktu i możliwość ich ręcznego dodania.
    • Zgody: w tym miejscu możesz sprawdzić status zgód, a więc dowiedzieć się, czy użytkownik wyraził zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych i otrzymywanie informacji handlowych.
    • Firma: dane dotyczące firmy, w której pracuje kontakt oraz zajmowanego stanowiska, szczególnie przydatne w przypadku B2B.
    • Inne: zdarzenia, czyli akcje wykonane w systemie SALESmanago wobec użytkownika (utworzenie kontaktu, przypisanie właściciela), lista wypełnionych formularzy oraz pobranych plików.

Bezproblemowo zarządzaj informacjami

Opcje dostępne na karcie kontaktu umożliwiają wgląd w dane zebrane na jego temat, ale również ich edytowanie i zarządzanie nimi. To w tym miejscu możesz łatwo przeprowadzić szereg działań związanych z prowadzonymi kampaniami sprzedażowymi i marketingowymi:

  • Zarządzanie zgodami: zapisanie lub wypisanie kontaktu z listy mailingowej, wiadomości SMS, powiadomień Web Push. Pamiętaj, że zmieniając status kontaktu na opt-in bezwzględnie powinieneś posiadać jego udokumentowaną zgodę!
  • Akcje: pozwalające na wyłączenie monitorowania (wtedy dane o zachowaniu kontaktu na stronie nie będą zbierane); zapomnienie kontaktu (usunięcie wszystkich danych o kontakcie przechowywanych w systemie); wygenerowanie URL służącego do rozpoczęcia monitorowania kontaktu; eksport danych o kontakcie i wreszcie opcja usunięcia kontaktu.
  • Dodanie lub usunięcie tagu do kontaktu, szczegółu standardowego lub szczegółu ze słownika.
  • Dodanie pliku do repozytorium.
  • Dodanie, modyfikacja lub usunięcie zadania lub notatki.
  • Przesunięcie kontaktu na inny etap w lejku sprzedażowym.
  • Ręczne uruchomienie wybranej reguły.

Nowa karta kontaktu w SALESmanago umożliwia wykorzystanie w pełni korzyści, jakie przynosi moduł CRM będący częścią systemu Marketing Automation. Dane, które zapisywane są na karcie kontaktu, pozwalają na znaczące usprawnienie procesu sprzedażowego oraz na nawiązywanie owocnych relacji z klientem. Dzięki karcie kontaktu z jednego miejsca masz dostęp do wszelkich danych zebranych na jego temat i możesz wykorzystać je zarówno do automatyzowania procesów sprzedażowych i kampanii marketingowych, jak i do prowadzenia bezpośredniej komunikacji z klientem, która za sprawą kompletnej wiedzy na jego temat i pełnego zrozumienia jego potrzeb będzie o wiele skuteczniejsza.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]