Czy naprawdę potrafisz wykorzystać platformę Marketing Automation? Sprawdź nasz nowy panel

salesmanago-analizuje-twoj-marketingTu, w SALESmanago jesteśmy fanami automatyzacji. Sprawia nam ogromną frajdę wymyślanie i projektowanie funkcjonalności, które oszczędzają czas naszych klientów i pomagają im sprawniej wykonywać codzienne zadania. Pracując nad coraz bardziej zaawansowanymi mechanizmami automatyzowania procesów, analizowania baz kontaktów i łączenia CRM z social media, zdaliśmy sobie sprawę z braku jednego prostego narzędzia. Narzędzia, które w jednym miejscu zbierze i przeanalizuje postępy użytkownika i wykorzystywanych przez niego obszarów. Tak jest – zrobiliśmy coś, co służy tylko i wyłącznie wygodzie naszych użytkowników. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie uszlachetnili prostej analizy kilkoma dodatkowymi “smaczkami”. Zapraszam na krótką wycieczkę po naszym najnowszym panelu – Twój Marketing.

 

Panel Twój marketing można znaleźć w bocznym menu, tuż pod pozycją “Start”:

salesmanago-twoj-marketing-1

Po kliknięciu w wybraną pozycję system przenosi użytkownika do panelu, który analizuje jego postępy w korzystaniu z platformy. Na samej górze panelu wyświetla się graficzna analityka wykorzystanych obszarów oraz przydatne wskazówki nakierowujące użytkownika na działania pozwalające jeszcze lepiej wykorzystać dostępne możliwości systemu.
salesmanago-twoj-marketing-2

Po lewej stronie widać procentowe wykorzystanie wszystkich dostępnych dla danego użytkownika funkcji. Jeżeli któryś z pakietów nie jest wykupiony, to w miejsce paska postępu SALESmanago wyświetla kłódkę.

salesmanago-twoj-marketing-4

Prawa część ekranu to lista wskazówek dotyczących użytkowania systemu. Nie są to jednak tylko suche instrukcje. Po najechaniu kursorem na znak “?” wyświetlona zostaje bardziej szczegółowa informacja na dany temat wraz z linkiem do odpowiedniej podstrony w Pomocy SALESmanago. Dodatkowo, po prawej stronie każdego z haseł znajdują się dwa przyciski: Zarządzaj i Ukryj. Pierwszy z nich po kliknięciu przekierowuje użytkownika do panelu wewnątrz platformy, z którego można ustawić pożądane działanie. Drugi z kolei służy do ukrycia danej wskazówki, na przykład jeżeli nie jest ona przydatna w danym momencie. Jeżeli ktoś kliknie w przycisk Ukryj przez przypadek i chciałby cofnąć tę akcję, bądź chce odświeżyć listę wskazówek, wystarczy, że kliknie w przycisk Pokaż ukryte znajdujący się nad listą – po prawej stronie. Dodatkowo, aby zwiększyć przejrzystość listy, wskazówki można filtrować. Służy do tego przycisk filtruj. Po kliknięciu wyświetla on listę kategorii spośród których można dowolnie wybierać te, które są w danym momencie interesujące.

salesmanago-twoj-marketing-3

 

Poniżej znajduje się analiza konkretnych obszarów wraz z rozbiciem ich na poszczególne funkcjonalności i ogólną oceną punktową. Liczby umieszczone przy poszczególnych funkcjach (Lead Generation, Kampania, Lead Routing, RFM) oznaczają ilość elementów ustawionych w danej kategorii. Znaczek ✓ z kolei pozwala na pierwszy rzut oka stwierdzić ile elementów danego obszaru jest używanych. Aby nikt nie musiał klikać na oślep po systemie, w prawej kolumnie umieściliśmy dwa przyciski. Ten z plusem natychmiastowo przekierowuje użytkownika do odpowiedniego ekranu, z którego może on dodać kolejny element w danej kategorii. Przycisk z okiem przekierowuje do panelu analitycznego, właściwego dla danej funkcji.

salesmanago-twoj-marketing-5

Panel Twój marketing jest bardzo prostym, jednak niezwykle przydatnym narzędziem. Pozwala ono na jeden rzut okiem ocenić stopień wykorzystania platformy za którą użytkownik przecież płaci – ułatwia to zarówno optymalizację pakietu, jak i strategii marketingowej. Dodatkowo, przez wykorzystanie szybkich przekierowań do właściwych paneli użytkownik otrzymuje do dyspozycji wygodne i szybkie narzędzie do nawigacji po systemie SALESmanago Marketing Automation.

 

Korzystaliście już z naszego nowego panelu? Koniecznie podzielcie się wrażeniami!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.