Daniel Harari, który w 2000 roku współzałożył Emarsys, jedną z największych na świecie firm marketing automation i w 2015 opuścił ją, aby pomagać mniejszym firmom z branży technologii marketingowych, dołączył do Rady Nadzorczej SALESmanago.

 
SALESmanago to nowej generacji platforma do automatyzacji marketingu, która wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji i machine learning. SALESmanago w 2018 roku osiągnęło ponad 12 mln Euro przychodu, w 2019 planuje utrzymać dynamiczny 30% wzrost przychodów i umacniać swoją pozycję na rynku Europejskim. Ponad 60% przychodów spółki pochodzi z rynków międzynarodowych, a klientami są największe europejskie sklepy internetowe i firmy B2C takie jak Oriflame, Vodafone i setki mniejszych podmiotów. W zeszłorocznym rankingu najszybciej rosnących firm technologicznych w Europie opracowanym przez Financial Times spółka znalazła się na 26 miejscu i była najwyżej sklasyfikowana, spośród polskich firm.

 
Rolą Daniela Harari będzie wsparcie spółki w optymalizacji kluczowych procesów związanych z pozyskiwaniem klientów, marketingiem i obsługą klienta. “Jestem pod dużym wrażeniem potencjału jaki posiada SALESmanago. Firma i team kierowniczy mają świetne przygotowanie oraz chęć ciągłego wprowadzania zmian, które, jestem przekonany, poprowadzą spółkę do osiągania coraz wyższych celów biznesowych” mówi Daniel Harari.

 

Daniel Harari regularnie bierze udział w zawodach triatlonowych i zawodach typu Ironman
Daniel Harari regularnie bierze udział w zawodach triatlonowych i zawodach typu Ironman

 
“Daniel Harari imponuje głębokim rozumieniem naszego biznesu i niezwykle wartościowymi obserwacjami związanymi z rozwojem SALESmanago. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że, spośród wielu ofert, które kierowały do niego podobne do naszej firmy, zdecydował się na współpracę właśnie z nami.” – powiedział Grzegorz Błażewicz, Prezes i współzałożyciel SALESmanago Marketing Automation.

 
SALESmanago rozpoczęło działalność w 2012 roku i dzisiaj zatrudnia prawie 200 osób w siedzibie głównej w Krakowie. Firma została założona przez Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa, dzisiaj wiceprezesa odpowiedzialnego za IT. Firma posiada ponad 1000 resellerów i partnerów na całym świecie.

W 2014 roku w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, twórca i prezes firmy Inpost i Paczkomatów, a w 2016 roku w firmę zainwestował fundusz inwestycyjny 3TS Capital Partners z siedzibą w Wiedniu.