Doskonała integracja dla Ecommerce: SALESmanago i Shopify

Shopify to jedna z najlepiej rozpoznawalnych na świecie platform ecommerce. Jej twórcy podjęli wyzwanie zintegrowania sprzedaży online i offline. Platforma umożliwia swoim użytkownikom tworzenie sklepu internetowego, sprzedaż w sieci, w sklepie stacjonarnym, a także “wszędzie pomiędzy”. Shopify skupia się na organizacji produktów i sprzedaży oraz dostosowaniu wyglądu sklepu. Dodatkowo posiada funkcję przyjmowania płatności kartą kredytową, oraz aplikację POS wspomagającą sprzedaż.

Z platformy Shopify korzysta obecnie ponad 500 000 użytkowników w 100 krajach. Wśród najważniejszych klientów warto wymienić takie marki jak Tesla Motors, Gatorade, Forbes, Amnesty International, Encyclopedia Britannica, Maxim, CrossFit, Black Milk Clothing czy Herschel Supply Co.

 

Dla wszystkich użytkowników SALESmanago mamy dobrą wiadomość: Shopify można łatwo zintegrować z SALESmanago żeby zyskać możliwość przenoszenia danych między systemami i odpowiedniego dodawania ich do bazy danych.

 

Zakres integracji:

  • przekazywanie zdarzeń zewnętrznych ZAKUP i PORZUCONY KOSZYK dla kontaktów zalogowanych
  • przekazywanie informacji o porzuconym koszyku dla kontaktów niezalogowanych, ale monitorowanych
  • import historycznych danych zakupowych
  • automatyczne dodawanie kodu monitorującego na stronę

Integracja formularzy kontaktowych:

  • formularz obsługujący tworzenie nowego konta w SALESmanago
  • dodawanie parametru monitorującego do kontaktów zapisanych przez formularz
  • przekazywanie danych podanych przy rejestracji oraz logowaniu
  • przesyłanie danych kontaktowych (m.in. imię i nazwisko, email, numer telefonu, adres, firma, data urodzenia, data utworzenia kontaktu)
  • przekazywanie kontaktów z odpowiednim statusem opt-in, opt-out
  • obsługa kontaktów ze statusem opt-out przez Shopify
  • przekazywanie do SALESmanago kontaktów z tagiem odnoszącym się do nazwy sklepu
  • możliwość ustawienia przez klienta tagów, z jakimi kontakty mają być przesyłane do systemu, jeśli będą mieli skonfigurowane własne formularze

 

Integracja SALESmanago z Shopify krok po kroku

  1. Wejdź na stronę wtyczki integrującej https://shopify.salesmanago.com
  2. Wpisz adres swojego sklepu i naciśnij przycisk Install. Zostaniesz automatycznie przekierowany do strony Shopify.
  3. Potwierdź instalację wtyczki integrującej klikając Install app. Zostaniesz automatycznie przekierowany do panelu administratora.
  4. Wprowadź dane konta SALESmanago. Pola ClientID, APISecret, Endpoint można znaleźć w SALESmanago, w zakładce Ustawienia Integracja.
  5. Kliknij Save Owner.
    WSKAZÓWKA: Konto właściciela można zmienić w zakładce Home.
  6. Gotowe. Od teraz możesz wejść do aplikacji wchodząc na jej domenę, albo przez panel administratora Shopify przez opcję Apps SALESmanago.

 

Życzymy miłej  i przyjemnej pracy z naszymi narzędziami! W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu, niezwłocznie udzielimy odpowiedzi!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]