Już 14 maja Karol Bzymek, Dyrektor Digital i IT w Yves Rocher, opowie o tym w jaki sposób SALESmanago zwiększyło efektywność działań marketingowych i w jaki sposób pomaga realizować strategię digitalową firmy na kluczowych europejskich rynkach.

Na webinarze dowiesz się w jaki sposób wdrożenie marketing automation na rynku lokalnym wyewoluowało w stronę rolloutu na kolejne rynki, gdzie SALESmanago obsłużyło wiele obszarów obsługiwanych dotychczas innymi narzędziami oraz jakie argumenty stały za podjęciem decyzji o wdrożeniu.

Yves Rocher to jeden z liderów w branży kosmetycznej w Europie. Korzysta z sukcesami z SALESmanago od 2014 roku. Firma prowadzi sprzedaż stacjonarną oraz e-commerce, gdzie głównie wdraża innowacyjne rozwiązania marketing automation wykorzystujące komunikację omnichannel.

Wspólne sukcesy, stały się podstawą do stworzenia Case Study, które znajdziesz tutaj.

Wtorek, 14 maj, godz. 14:00

Dołącz do webinara i dowiedz się więcej
webinar.salesmanago.pl