Fotorelacja z SALESmanago Boxing Day!

IT i boks, boks i IT. Nie ma chyba na całym świecie mniej prawdopodobnego zestawienia. A jednak to zrobiliśmy! Zebraliśmy kilku bohaterów z IT, wsadziliśmy ich do ringu, założyliśmy im rękawice (i owijki, i kaski, i ochraniacze szczęk) i daliśmy sygnał do walki! I wiecie co? Wyszło rewelacyjnie!

Ale zacznijmy od początku. Jakiś czas temu, stwierdziliśmy, że czas wprowadzić odrobinę zamieszania w spokojne życia działów IT firm z naszej okolicy. Pomyśleliśmy, popytaliśmy co nieco i jakoś tak samo wyszło, że event, który miał być rozgonieniem nudy w środku lutego rozrósł się do pełnej gali  z gwiazdą wieczoru, profesjonalnymi konferansjerami, sędziami i oczywiście gorącymi dziewczynami!

The girls are ready! #it #boxingday #salesmanago #foodandpeople #girls #polishgirl #polishgirls #marketingautomation

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

Po krótkim zastanowieniu postanowiliśmy jako SALESmanago Marketing Automation nawiązać współpracę z Małopolskim Związkiem Bokserskim. Na miejsce wydarzenia wybraliśmy zaprzyjaźnioną restaurację – Food and People by Pastrami Deli (najlepsze nowojorske pastrami po tej stronie globu!). W samym jej środku postawiliśmy profesjonalny ring, resztę sprzętu i tak się zaczęło.

It’s time to start Boxing Day! #box #boxing #amateur #mariuszwach #rockthehouse #foodandpeople

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

Około 19:00 przybyła gwiazda wieczoru. Mariusz Wach, bo o nim mowa, to polski bokser, posiadacz pasa WBC International oraz federacji TWBA w wadze ciężkiej. Najbardziej znany jest ze swojego pojedynku z Władimirem Kliczko, którą to walkę niestety przegrał na punkty. Była to pierwsza porażka w jego zawodowej karierze.

Zawodnicy byli bardziej niż gotowi do walki! Rozgrzewali się w prawie każdym wolnym miejscu – boksując powietrze, skacząc na skakance i zagrzewając do walki tych, którzy właśnie byli w ringu.

Preparation #it #boxingday #salesmanago #marketingautomation #waszka #mariuszwach #box #boxers

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

Walki odbywały się w systemie turniejowym. Każde starcie miało trzy rundy, a każda z nich trwała po 60 sekund. W przerwach pomiędzy głównymi starciami mogliśmy zobaczyć sparingi członków klubu BOXERNIA SERCA KRAKOWA.

#it #boxingday #salesmanago #marketingautomation #waszka #mariuszwach #box #boxers

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

Pierwsze starcie tylko podsyciło apetyt na zbliżającą się wielkimi krokami walkę wieczoru. Nasi wyjątkowi reprezentanci mieli raz na zawsze zmienić sposób, w jaki postrzegamy członków zarządu.

Tak! Panie i Panowie – szczytowym punktem wieczoru SALESmanago Boxing Day była walka pomiędzy trzema mistrzami. Nie wierzycie? Zobaczcie na własne oczy relację z pojedynku 2v1: CEO i CTO SALESmanago vs Mariusz “Wiking” Wach!

The eye of the tiger. Go Grzegorz! #it #boxingday #salesmanago #marketingautomation #waszka #mariuszwach #box #boxers

Post udostępniony przez SALESmanago (@salesmanagoma)

No i oczywiście byli zwycięzcy! Pas mistrzowski powędrował do Michała Mocnego, który decyzją sędziów zwyciężył na punkty z Łukaszem Kawą w rundzie finałowej.

Doskonałym dodatkiem do kipiących testosteronem emocji były serwowane przez niestrudzoną obsługę Food and People przepyszne kanapki z pastrami podlane doskonałym czeskim piwem.

Obiecujemy, że to nie jest nasze ostatnie słowo! Byliście z nami? Oznaczcie się na zdjęciach!

A po więcej fotek i relacji live zapraszamy na naszego Facebooka i Instagrama!

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.