salesmanago-marketing-automation-murator-case-study

Murator Projekty z pomocą SALESmanago Marketing Automation osiąga 400% lepsze rezultaty niż średnia rynkowa (!) docierając do najaktywniejszych użytkowników z użyciem segmentacji i scoringu oraz zwiększając efektywność komunikacji.


salesmanago-marketing-automation-murator-case-study

O Murator Projekty

Murator PROJEKTY to czołowy polski dostawca projektów gotowych i usług doradczych branży budowlanej i architektonicznej. Co roku wprowadza do swojej oferty ponad 100 nowości, które odzwierciedlają aktualne potrzeby i oczekiwania Inwestorów. Oprócz gotowych projektów, realizuje także indywidualne zamówienia oraz oferuje bezpłatne doradztwo specjalistów: architektów, kosztorysantów i Ekspertów kredytowych. Przez 20 lat działalności prawie 200 tys. osób, zarówno w Polce jak i za granicą, zdecydowało się na zamieszkanie w domu z Kolekcji Muratora.

 

Wyzwanie

  • Pozyskiwanie nowych leadów
  • Identyfikacja Klientów i monitoring zachowania na stronie www oraz segmentacja
  • Organizacja pracy handlowców i monitoring przepływu klientów między poszczególnymi etapami sprzedażowymi
  • Podtrzymanie lojalności Klientów poprzez kupony rabatowe
  • Proste i szybkie powiadomienia o promocjach i nowych projektach

 

Rozwiązania

 

Efekty

400% – Wzrost skuteczności maili automatycznych w stosunku do masowych wysyłek ofertowych

500% – wzrost otwarć mailingów z kuponami rabatowymi po zapisie do newslettera w stosunku do średniej rynkowej

430% – wzrost klikalności w powiadomienia Web Push zawierające bieżące nowości i specjalne oferty w porównaniu do masowych newsletterów