salesmanago-marketing-automation-case-study-bioderma

 

Bioderma wprowadza z SALESmanago Marketing Automation automatyzację w programie lojalnościowym i tym samym usprawnia proces komunikacji z klientem. Dzięki temu osiąga ponad 470% wyższy współczynnik OR maili z reguł oraz prawie 800% wyższy współczynnik CTR.


Wpadnij na naszego Facebooka


salesmanago-marketing-automation-bioderma-case-study

Czym jest Bioderma?

 

NAOS to francuska firma, która rozwija działalność w obszarze podstawowych potrzeb ludzkich: zdrowia, urody i dobrego samopoczucia. Jest 60-tą firmą kosmetyczną na świecie jedną z najważniejszych niezależnych firm, rozpoznawaną dzięki wizji i wartościom, które reprezentuje. Dzięki współpracy z wybitnymi naukowcami i pionierami w swojej dziedzinie, NAOS rozwinęło podejście łamiące dotychczasowe zasady panujące w branży tworząc produkty, które działają tam gdzie są potrzebne, a myślą przewodnią stała się ekobiologia. Z tego pomysłu narodziły się marki Bioderma, Institut Esthederm i Etat Pur, dzięki czemu NAOS stało się ważną międzynarodową postacią w dziedzinie produktów do pielęgnacji skóry. Bioderma to francuska marka, która jest liderem na rynku dermokosmetyków. Każdy z produktów firmy jest poddawany badaniom klinicznym, prowadzonym pod nadzorem dermatologów, alergologów i toksykologów. Ich wyniki publikowane są regularnie w magazynach naukowych. Marka współpracuje z lekarzami, aptekami oraz gabinetami dermatologicznymi.

 

salesmanago-marketing-automation-case-study-opinia-bioderma-naos

Wyzwania

  • Wsparcie procesu komunikacji z klientem lojalnym – klub BIOsfera Bioderma
  • Wzmocnienie świadomości marki oraz wiedzy na temat pielęgnacji ciała
  • Orientacja na generowanie aktywności Klientów
  • Generowanie nowych rejestracji i budowa bazy kontaktów
  • Segmentacja bazy Klientów ze względu na aktywność oraz typ skóry
  • Promocja produktów w sklepach internetowych i stacjonarnych

 

Realizacja

  • Wykorzystanie informacji o zakupach offline w programie lojalnościowym
  • Budowa profili użytkowników
  • Segmentacja kontaktów w oparciu o źródło pozyskania
  • Spersonalizowany Lead Nurturing
  • Kampania urodzinowa

 

Efekty

470% wzrostu OR spersonalizowanych maili z reguł w stosunku do masowych mailingów

800% wzrostu CTR w wiadomościach automatycznych w porównaniu do masowych mailingów

W celu zapoznania się ze szczegółami tego wdrożenia zapraszamy do pobrania Case Study tutaj


W celu zapoznania się z innymi materiałami edukacyjnymi zapraszamy tutaj