Confronter podniósł efektywność komunikacji w 7 dni aż o 700%, tworząc zautomatyzowaną kampanię multichannel oraz segmentując leady pod względem aktywności i źródła ich pozyskania z SALESmanago Marketing Automation. Wszystko to miało miejsce już w pierwszym tygodniu użytkowania systemu SALESmanago.

 

 

salesmanago-marketing-automation-case-study-confronter-logo

 

Czym jest Confronter?

Confronter to nowoczesna porównywarka finansowa, dzięki której szybko i bezpłatnie klienci są w stanie porównać kredyty, konta, ubezpieczenia, lokaty czy platformy inwestycyjne na rynku forex. Confronter to również baza wiedzy, tworzona przy współpracy ze specjalistami, która pomaga rozwikłać nie jedną wątpliwość ze świata finansów.

Wyzwania

Confronter stanął przed wyzwaniem rozróżnienia klientów ze względu na ich aktywność oraz źródła pozyskań w celu usprawnienia komunikacji i lepszego dopasowania prezentowanych treści. Ponadto, kolejnym zadaniem było dotarcie do klientów z użyciem różnych form komunikacji.
Realizacja wszystkich tych celów nastąpiła dzięki wykorzystaniu systemu SALESmanago Marketing Automation w przeciągu 7 dni.

Realizacja

– Konfiguracja zautomatyzowanej komunikacji w Workflow
Komunikacja Multichannel
– Personalizacja czasu i kanału komunikacji

Efekty

714% wzrostu CTR w stosunku do maili masowych, wysyłanych do całej bazy.

 

W celu zapoznania się ze szczegółami tego wdrożenia zapraszamy do pobrania Case Study tutaj

salesmanago-marketing-automation-case-study-confronter