Miloo Home efektywnie automatyzuje kanał e-mail marketingowy. Dzięki prezentowaniu odpowiedniego zestawu produktów w wiadomościach automatycznych Miloo Home osiąga aż 607% wyższy CTR oraz 209% wyższy CToR w porównaniu do e-maili masowych.

 

Informacje o Miloo Home

Miloo Home oferuje szeroki asortyment wyposażenia wnętrz. Różnorodność kolekcji, od klasycznych, po nowoczesne, tropikalne, industrialne i awangardowe rozwiązania, to domena marki. Jej produkty charakteryzuje ergonomia i komfort, wynikające z wykorzystania najlepszych materiałów. Ich długowieczność to nieodłączny element każdej z kolekcji Miloo Home.

 


Bądź na bieżąco – polub nas na Facebooku!


 

Wyzwania

Wyzwaniem w Miloo Home jest wydłużony proces zakupowy w związku z typem sprzedawanego asortymentu. Klienci często robią research, przeglądają wiele produktów, muszą uzgodnić wystrój domu i ogrodu z pozostałymi domownikami. Wyzwaniem była automatyzacja komunikacji i maksymalna personalizacja treści.

 

Rozwiązania wdrożone w Miloo Home

  • mechanizm automatycznych wiadomości mający na celu ratowanie porzuconych koszyków: jeśli klient nie dokona zakupu, SALESmanago wysyła e-mail z produktami z porzuconego koszyka. W przypadku braku reakcji, wysyłany jest drugi e-mail z kodem rabatowym.
  • retargetowanie klientów będących na początkowym etapie procesu zakupowego: analizowane są odwiedzone przez użytkownika strony i mechanizm wybiera produkty, które najbardziej go zainteresowały. Wiadomość zawiera ograniczony czasowo kod rabatowy.

 

Osiągnięte rezultaty

  • wzrost CTR o 607% i CToR o 209% w przypadku zautomatyzowanych e-maili po porzuceniu koszyka w porównaniu z wiadomościami wysyłanymi masowo;
  • pierwszy e-mail po porzuceniu koszyka: 47,9% OR, 16,2% CTR i 33,8% CToR;
  • drugi e-mail po porzuceniu koszyka: 38,8% OR, 16,4% CTR i 42,3% CToR;
  • 40,4% OR, 14,9 CTR i 36,8% CToR w przypadku e-maila po wizycie.

 

Pobierz pełną wersję case study!