Kłopoty z responsywnością? Mamy ostateczne rozwiązanie – nowy, rewolucyjny Email Drag&Drop Designer SALESmanago

Stworzyliśmy kreator emaili nowej generacji!

Pracujemy nad wieloma innowacyjnymi rozwiązaniami. Adaptujemy, tworzymy i ulepszamy futurystyczne technologie takie jak sztuczna inteligencja, machine learning, i boty sprzedażowe. Czasami jednak, zdarza nam się pochylić nad prostym, od lat obecnym na rynku rozwiązaniem i po kilku drobnych przeróbkach tchnąć w nie nowe życie. Rezultaty są rewelacyjne. A nasz najnowszy projekt prawdopodobnie zapoczątkuje rewolucję w email marketingu.

Zapytany o trzy najpopularniejsze i przy okazji najbardziej irytujące problemy email marketingu, każdy opiekun klienta wymieni:

  • problemy z responsywnością,
  • zmienne wymagania dostawców usług pocztowych,
  • czas zmarnowany na koordynację pracy specjalistów z trzech różnych działów.

W odpowiedzi na te problemy Wykorzystaliśmy nasze 6 letnie doświadczenie, feedback naszych najbardziej wymagających klientów oraz wyniki analizy najlepszych praktyk i rozwiązań czołowych systemów email marketing na świecie.

<WERBLE>

Rezultatem jest zupełnie nowy i prawdopodobnie najlepszy na rynku kreator drag&drop, który pozwala tworzyć piękne i w pełni responsywne szablony, wiadomości email i newslettery każdemu, zupełnie bez udziału IT!

To “Ostateczne rozwiązanie kwestii responsywności” zapewnia naszym klientom 100% responsywności stworzonych wiadomości email na dowolnym urządzeniu i kliencie pocztowym.

Osiągnęliśmy to dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych, autorskich technologii budowania i zapisywania wiadomości email. To dość imponujące, że od teraz każdy Twój wysłany email automatycznie dopasuje się do ekranu urządzenia, na którym będzie czytany. I przez każdy mam na myśli KAŻDY email stworzony z pomocą tego narzędzia. Nasz Email Drag&Drop Designer jest w 100% niezawodny.

Kolejna autorska technologia zaszyta w nowym kreatorze sprawia, że SALESmanago automatycznie dostosowuje kod wiadomości email do indywidualnych wymagań dostawcy poczty (np. onet, wp, gmail, yahoo), u którego mailing będzie otwarty! Sprytne, czyż nie? Jedno zmartwienie mniej!

Na koniec, aby zagwarantować bezbłędne wyświetlanie stworzonych wiadomości, wyposażyliśmy Email Drag&Drop Designer w mechanizm pełnej weryfikacji poprawności wyświetlania wiadomości na wszystkich popularnych klientach pocztowych oraz urządzeniach dostępnych na rynku.

To wszystko oczywiście ubrane w doskonały design stworzony z największą troską o user experience i łatwość użytkowania.

Co to oznacza dla Ciebie?

Długo moglibyśmy się rozwodzić nad zaletami zamiany Twojego obecnego narzędzia do email marketingu na Email Drag&Drop Designer od SALESmanago – od wzrostu współczynnika konwersji, po zmianę jakości komunikacji z klientami. Najszybciej jednak dostrzeżesz zmiany w tych trzech obszarach:

  • Wygląd: intuicyjny, przejrzysty kreator drag&drop – nie potrzebujesz technicznej wiedzy do stworzenia responsywnej wiadomości email.
  • Czas: kreator umożliwia stworzenie profesjonalnego mailingu nawet w 5 minut.
  • Zalety techniczne: każdy email stworzony w kreatorze będzie dostosowany do rozdzielczości ekranu urządzenia – a wszyscy wiemy, jakie to jest ważne!

Starczy już tej teorii! Wypróbuj nasz nowy kreator sam, za darmo!

Wybierz SALESmanago trial i zaskocz swoich klientów używając pełnego zestawu narzędzi do automatyzacji.

lub….

Wybierz AppStore Trial i przetestuj pojedynczą funkcję – na przykład ten pachnący nowością kreator drag & drop?

 

Zapisz się też na Webinar, który odbędzie się już we środę, 26 lipca o 13:00!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.