Kto dołączył do grona klientów SALESmanago: Wrzesień 2017

Z miesiąca na miesiąc rośniemy w siłę. Co miesiąc z radością witamy w gronie naszych klientów nowe marki. Z przyjemnością obserwujemy różnorodność branż, z których się wywodzą. Utwierdza nas to tylko w przekonaniu, że każdy może wykorzystać marketing automation żeby poprawić swoje wyniki, wdrożyć nowe strategie i osiągnąć rynkowy sukces.

 

We wrześniu dołączyli do nas zarówno producenci i wytwórcy pięknych i użytecznych przedmiotów, specjaliści od edukacji, jak i firma, która 1958 roku produkuje i dostarcza przepiękne, orientalne dywany – prosto z Iranu, Pakistanu i Indii.

Wrzesień w SALESmanago upłynął pod znakiem inspirujących spotkań i egzotycznych podbojów. Ponadto nasz system zyskał kilka nowych sznytów i funkcji. Do najważniejszych należą:

Jedyny Live Chat dedykowany Ecommerce

Odświeżenie znanych i lubianych lejków sprzedażowych

Poza tym wprowadziliśmy kilka ułatwiających życie zmian, takich jak wyróżnienie paska z Top Features, kompletne odświeżenie widoku głównego dashboardu SALESmanago i nowa, intuicyjna wersja ekranu kont wysyłkowych.

Więcej przeczytasz tutaj: Podsumowanie września – inspirujące spotkania, nowości w systemie i egzotyczne podboje

 

„SALESmanago było i zawsze będzie systemem, który ma dostarczyć marketerom i sprzedawcom pełnego zestawu narzędzi do zbierania danych o klientach i komunikacji z nimi. Z tego też powodu system jest cały czas rozbudowywany o nowe moduły i funkcjonalności. Dzięki wprowadzaniu nowych narzędzi komunikacji (web push, live chat, etc.) możemy też pomóc wielu nowym firmom znaleźć konkretne rozwiązania, których szukali na rynku i dodatkowo wzbogacić je o potencjał jaki daje Marketing Automation.” mówi Aleksander Skałka – Marketing Automation Strategy Director w SALESmanago.

 

Spośród dziesiątek nowych klientów SALESmanago Marketing Automation, przedstawiamy krótko profile działalności najciekawszych z nich.

 

Polska

 

MUMU – MUMU to międzynarodowa kooperatywa. Założycieli połączyła pasja w tworzeniu rzeczy pięknych i użytecznych, konkretnie damskich toreb. Firma doskonale łączy najnowsze zdobycze technologii z zamiłowaniem do tradycyjnego rękodzieła.

 

Skills – czyli działająca od 2004 roku Polska Szkoła Zarządzania. Każde prowadzone szkolenie kończy się międzynarodowym egzaminem, który pozwala uzyskać certyfikat, potwierdzający globalne kwalifikacje absolwentów.

 

Dubiński – Pracownia Stolarki Artystycznej – pracownia wyspecjalizowana w produkcji drzwi i okien drewnianych na wymiar, a także stylowych mebli kuchennych. Misja: kreacja wnętrz o prestiżowej jakości, elegancja i finezja wykończenia.

 

Ingenes – to firma, która od wielu lat dostarcza rozwiązania informatyczne dla średnich i dużych przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem indywidualnych potrzeb. Specjalizują się we wdrażaniu systemów ERP, CRM, BI oraz obiegu dokumentów.

 

Ekodynamic – spółka z ponad 20-letnią tradycją, specjalizująca się w produkcji, sprzedaży i wynajmie wysokiej jakości hal namiotowych oraz innych obiektów eventowych. Jest wiodącym producentem hal namiotowych w kraju. Od początku swojej działalności, firma zrealizowała liczne projekty na terenie zarówno Polski jak i Unii Europejskiej.

 

Gemini Hutter – apteka od kilkunastu lat oferująca najszerszy wybór leków i innych produktów w możliwie najniższych cenach na rynku. Klienci mogą dokonywać zakupów zarówno w jednej z kilkudziesięciu aptek stacjonarnych czy w dostępnej przez 24h aptece internetowej.

 

Talent Bridge – producent rozwiązań dla działów HR. Specjalizują się w dostarczaniu testów psychometrycznych szytych na miarę, spójnych z profilem lub modelem kompetencyjnym danej organizacji.

 

4onthefloor – dystrybutor i producent ubrań… dla czworonożnych przyjaciół. Ich misją jest tworzenie pięknych, modnych, wysokojakościowych i wygodnych produktów.

 

RunColors – sklep dla tych, którzy cenią sobie wyjątkowe buty.

 

DGI Futura – producent “najlepszego narzędzia do projektowania organizacji ruchu”.

 

71media.pl – od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu czytników ebook, które spełniają wszystkie potrzeby współczesnych czytelników. Firma zwraca szczególną uwagę na rozwój własnego oprogramowania dlatego czytniki PocketBook są stale udoskonalane o nowe funkcje i możliwości, wyprzedzając konkurencyjne rozwiązania.

 

Progressive – właściciel marki CZAS NA HERBATĘ. Od samego początku działalności specjalizujemy się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych oraz wszelkich akcesoriów do jej parzenia i przechowywania.

 

Studiokolor – jedna z czołowych polskich drukarń online. Co roku zyskuje tysiące zadowolonych klientów i realizuje dziesiątki tysięcy zamówień. Obsługuje zarówno firmy, przedsiębiorstwa, jednostki samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jak i kluby sportowe.

 

WFP Hefra – tajemniczy skrót oznacza „Warszawską Fabrykę Platerów HEFRA S.A.”. Firma  jest jedynym polskim producentem srebrnych i posrebrzanych sztućców oraz galanterii stołowej, a także wysokiej jakości sztućców ze stali nierdzewnej.

 

Świat

 

Al-Sorayai Trading and Industrial Group – od początku swojej działalności, firma wyspecjalizowała się w imporcie ręcznie robionych dywanów z Iranu, Pakistanu i Indii, a także imporcie dywany wyprodukowanych w Belgii, Niemczech i Europy Wschodniej.

Homemarket.bg – ni mniej ni więcej, tylko doskonały ecommerce z meblami.

 

AndBank – firma rodzinna – hiszpański bank szczycący się jednym z najwyższych wskaźników wypłacalności w sektorze, który określa je jako jeden z najbardziej godnych zaufania podmiotów prywatnych na szczeblu krajowym i międzynarodowym.

 

Peloha – właściciel centrum odnowy biologicznej w Majortuen. Makia to nowa, ekscytująca koncepcja w Norwegii. Oznacza „energia podąża za uwagą”. Ich celem jest zapewnienie klientom dobrego zdrowia, dobrej energii i lepszego samopoczucia.

 

RIFRA – to marka, która od 45 lat jest synonimem elegancji, stylu i stałej innowacji w świecie dekoracji wnętrz. W ostatnich latach firma RIFRA skoncentrowała się na projektowaniu, produkcji i sprzedaży wysokiej jakości wyposażenia kuchni i łazienek.

 

La Previsora Colombia – dostawca wysokiej jakości innowacyjnych produktów farmaceutycznych, od 1911 r. Obecnie jest firmą farmaceutyczną #1 w Kolumbii.

 

Bedecar – firma z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży sprzętu sportowego. Specjalizują się w sprzęcie wioślarskim, tenisowym, piłkarskim i joggingowym. Mają 4 sklepy stacjonarne w Madrycie.

TG Montgomery AS – producent i dystrybutor suplementu Vitamin K2 – produktu przeznaczony dla seniorów, który pomaga im poprawić i utrzymać i zdrowie i dobrą kondycję.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, kto dołączył do nas w tym roku, koniecznie przeczytaj też:

Lacoste, Hilti, Netia, Panda Security i setki nowych klientów SALESmanago

Ticketea, VUAB, Tarmax i Infinite dołączają do grona klientów SALESmanago

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]