Kto dołączył do nas w listopadzie 2017?

SALESmanago rośnie i powiększa się o coraz to nowe funkcje, a razem z nami rosną nasi klienci. Co miesiąc do tego zacnego grona dołączają także nowe firmy głodne sukcesu online. W listopadzie dołączyli do nas…

Polska

Pro Optima – Firma szkoleniowa, obecna na rynku od 2006r. Jak sami o sobie mówią, pracują z menedżerami i specjalistami, którzy mają odwagę coś w sobie zmienić. Ich priorytetem jest zmiana w zachowaniu i postawie uczestników, a nie ich zadowolenie podczas szkolenia.

Eurocom – Fabryka Mebli STOLKAR, założona została przez Wojciecha Wiśniewskiego, działalność produkcyjną rozpoczęła w 1989 roku. Jest producentem mebli kuchennych oraz łazienkowych.Wysoką pozycję na rynku meblowym firma zawdzięcza trafnemu rozpoznawaniu potrzeb i gustów klientów oraz umiejętnemu śledzeniu najnowszych trendów panujących na rynku.

Idea 25 Hennet – Producent i dystrybutor kosmetyków. Zaczynali jako rodzinna firma założona w 1983 roku przez naszych Katarzynę i Andrzeja Wójcickich. Dzisiaj, właściciele wraz z przyjaciółmi, realizują projekt, w który angażują swoich najbliższych, układając puzzle z potrzeb, oczekiwań i problemów jakie się u nich pojawiają w różnym wieku.

BEARWAY – BearWay to firma rodzinna specjalizująca się w dostarczaniu sprawdzonych i skutecznych rozwiązań ułatwiających i uprzyjemniających codzienne i niecodzienne sytuacje. Specjalizują się w sprzętach campingowych i survivalowych.

SOLLUS – Właściciel serwisu Tixer. Prosty i wygodny sposób na zdobycie biletów na interesujące eventy. Oferta dopasowywana jest do trendów rynkowych, zatem łatwo można znaleźć wejściówki na najgorętsze imprezy w sezonie.

Nestor Kancelaria Finansowa – Dobry ekspert finansowy. Kancelaria świadcząca profesjonalne usługi finansowe. Przygotowuje oferty obejmujące zarówno kredyty inwestycyjne, hipoteczne, jak i kredyty mieszkaniowe. Codziennie pracują na miano zaufanych specjalistów w branży w Krakowie.

22Dogs – Marka ta posiada w ofercie specjalne kosze oraz dystrybutory na worki na odchody dla psów, które stanowią przypomnienie dla właścicieli czworonogów o ich obowiązkach. Estetyczny design sprawia, że 22Dogs idealnie odnajdą się na wąskich ścieżkach czy trawnikach, nie zabierając przestrzeni.

DTA-TECHNIK  – Firma ta powstała dzięki pasji czworga in­ży­nie­rów różnych dziedzin. Ich wcześniejsze doświadczenie zawodowe i ogromne zaangażowanie, do dziś owocują sukcesami w kwestii propagowania i wpro­wa­dzania na polski rynek najnowocześniejszych i proekologicznych technologii bezwykopowych.

Little Dreams – Poduchy z duszą. Sklep internetowy z poszewkami Little Dreams powstał z potrzeby podzielenia się pięknem i urokiem, jakie dają wnętrzom poduchy stworzone z pasją.

MediRaty – Pionierzy w przyjaznym finansowaniu usług medycznych. Ułatwiają życie tysiącom pacjentów unikalnym rozwiązaniem, łączącym atuty najniższych kosztów i najwyższej dostępności. Ich priorytetem jest zapewnienie pełnego bezpieczeństwa danych, rzetelna ocena ryzyka kredytowego, chroniąca finanse pacjenta, najwyższa jakość relacji i pielęgnowanie zaufania.

Dentonet – Serwis łączący środowiska pacjentów, lekarzy stomatologów oraz asysty dentystycznej i dostarczający wiedzę i rzetelne informacje za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.

365 Agencja – Agencja, która oferuje zintegrowane kampanie marketingowe 360 stopni. Dzięki obsłudze full-service można powierzyć im outsourcing usług marketing & PR. Efekty kampanii mierzą współpracując z najlepszymi partnerami w zakresu analityki i ewaluacji.

Polski Związek Głuchych – Specjalistyczny Ośrodek PZG we Wrocławiu powołany jako pierwszy w Polsce – w 1954. Pomagają dzieciom już ponad 60 lat. Dążą do tego, aby każde dziecko dostało szansę na rozwój słuchu i mowy oraz samodzielne i sprawne funkcjonowanie w świecie osób słyszących.

Ministerstwo Treningu – Znacznie więcej niż zwykła siłownia. Zostając klubowiczem dostajesz najlepszą na rynku usługę trenerską z kompletnym planem treningowym i wsparciem dietetycznym.

ART-DOM – Właściciel “Czarny Kamień” SPA. Obiekt zlokalizowany jest w samym sercu Szklarskiej Poręby znanej jako Mineralogiczna Stolica Polski. Można tutaj znaleźć piękne, wartościowe kamienie szlachetne i półszlachetne. SPA oferuje różne programy odnowy ciała i ducha.

 

Świat

Global Community Media – 17 lat w służbie społeczności hiszpańskojęzycznej w Wielkiej Brytanii. Express News to jedyny informacyjny tygodnik w języku hiszpańskim w UK, serwis informacyjny i informacyjny dla hiszpańskojęzycznej publiczności.

Ivancica – Zaczynali bardzo skromnie. Wzajemna pomoc, wiedza modernizacja i ciężkiej pracy pozwoliła im stać się wiodącym producentem obuwia w Chorwacji, firmą z ponad tysiącem pracowników.

Mecenat – Serwis oferujący atrakcyjne zniżki dla studentów. Obecnie Mecenat współpracuje z ponad tysiącem uczelni wyższych i szkół średnich, głównie w Skandynawii.

LEASK – Projekt Power Planet Online urodził się w 2011 roku w Leask SL jako sklep internetowy dla komponentów komputerowych, audio samochodowego i technologii w ogóle. Powoli rozszerza swoją działalność i specjalizuje się w sprzedaży, doradztwie, naprawie i dystrybucji tabletów i smartfonów.

Tre Pi Profumerie  – Tre Pì Profumerie od ponad 30 lat jest jedną z największych sieci detalicznych na włoskim rynku wysokiej klasy kosmetyków i profesjonalnych materiałów dla fryzjerów i salonów piękności.

International Design – W cudownej miejscowości Santarcangelo di Romagna w prowincji Rimini… narodził się pomysł stworzenia wirtualnego salonu z najlepszymi produktami wyposażenia wnętrz i ogrodów. Nazwa inspirowana jest nazwą słynnej ulicy salonów z luksusowym wyposażeniem w Mediolanie – Via Durini. Misją Viadurini.com jest wprowadzenia włoskiego stylu na całym świecie!

Sveriges Annonsörer – Szwedzkie stowarzyszenie reklamodawców – promuje i chroni interesy swoich członków pomagając im maksymalizować zyski z inwestycji.

Limsa Corpo – Firma świadcząca usługi w zakresie digital marketingu. Ich pomoc obejmuje zarówno proste projekty jak tworzenie stron, jak i bardziej złożone, np. obsługę serwerów i działań w chmurze.

Życzymy wszystkim powodzenia i udanych automatyzacji!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]