Nowi klienci z sektora Enterprise wybierają SALESmanago, platformę Marketing Automation napędzaną Sztuczną Inteligencją. Wśród firm, które w grudniu 2018 zdecydowały wdrożyć oprogramowanie, znajduje się portugalska Galp Group z przychodami rzędu 16 mld euro, zatrudniająca niemal 7000 osób, a także Postnord, największy operator pocztowy i logistyczny w Skandynawii z ponad 4 mld euro przychodów i 38 000 pracowników.

Większość klientów Enterprise przed podjęciem długoterminowego zobowiązania przechodzi fazę wdrożeniową (Proof of Concept), której celem jest osiągnięcie przez zespół SALESmanago z góry określonych KPI biznesowych.

“W przypadku SALESmanago konwersja z fazy PoC w klienta jest wyższa niż punkt odniesienia w branży SaaS i sięga 70%” – mówi Grzegorz Błażewicz, CEO SALESmanago, firmy znajdującej się na 26 pozycji wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych według Financial Times. “Jeśli chodzi o wielkość naszych klientów, w ciągu ostatnich dwóch lat zdołaliśmy przejść z małych i średnich biznesów do dużych firm i przedsiębiorstw. Ta zmiana była możliwa dzięki ogromnym postępom, których dokonaliśmy w rozwoju naszej platformy, sprzedaży oraz obsługi klienta. Obecnie wraz z naszą siecią partnerską na terenie całej Europy staramy się docierać do największych firm”.

SALESmanago to platforma do automatyzacji marketingu wykorzystująca technologię AI & Machine Learning, używana przez ponad 10 000 firm z 40 krajów, w tym Lacoste, Yves Rocher, Starbucks oraz wiele małych i średnich firm. W rankingu Financial Times Fast 1000 SALESmanago uplasowało się na 26 miejscu wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie, będąc tym samym najszybciej rosnącą europejską platformą w branży martech.

“To, co nas wyróżnia wśród firm dobrze ugruntowanych w branży martech dla B2C, jak Adobe, to szybkość i łatwość wdrażania oprogramowania – maksymalnie 2 miesiące, bogactwo funkcjonalności – są wśród nich takie, które można znaleźć tylko w SALESmanago, oraz błyskawiczny rozwój technologii w odpowiedzi na pojawiające się na rynku wyzwania, dzięki czemu jesteśmy w stanie pomóc korporacyjnym zespołom marketingowym utrzymywać wysoki poziom innowacyjności” – dodaje Grzegorz Błażewicz.

Klienci SALESmanago tworzą kompletne profile behawioralne i transakcyjne ponad 500 milionów konsumentów oraz używają tych danych do personalizowania komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach, takich jak e-mail marketing, dynamiczne treści na stronie internetowej, urządzenia przenośne, media społecznościowe, sieci reklamowe i sprzedaż bezpośrednia, itd.

Firma zatrudnia 200 osób w siedzibie w Krakowie oraz w oddziałach sprzedaży w Berlinie, Nowym Jorku i Londynie. SALESmanago posiada sieć 1000 partnerów na całym świecie i jest wspierane finansowo przez 3TS Capital Partners, Venture Capital z siedzibą w Wiedniu.

Jeśli chcesz wypróbować SALESmanago i uzyskać PoC dla Twojej firmy, wypełnij formularz.

 

Źródło:

Według “The Sales Benchmark Report” z sierpnia 2018 opublikowanego przez TOPO, średnia konwersja z etapu Proof of Concept w klienta wynosi 67%.