Największe europejskie firmy wybierają Marketing Automation oparte na AI

Nowi klienci z sektora Enterprise wybierają SALESmanago, platformę Marketing Automation napędzaną Sztuczną Inteligencją. Wśród firm, które w grudniu 2018 zdecydowały wdrożyć oprogramowanie, znajduje się portugalska Galp Group z przychodami rzędu 16 mld euro, zatrudniająca niemal 7000 osób, a także Postnord, największy operator pocztowy i logistyczny w Skandynawii z ponad 4 mld euro przychodów i 38 000 pracowników.

Większość klientów Enterprise przed podjęciem długoterminowego zobowiązania przechodzi fazę wdrożeniową (Proof of Concept), której celem jest osiągnięcie przez zespół SALESmanago z góry określonych KPI biznesowych.

“W przypadku SALESmanago konwersja z fazy PoC w klienta jest wyższa niż punkt odniesienia w branży SaaS i sięga 70%” – mówi Grzegorz Błażewicz, CEO SALESmanago, firmy znajdującej się na 26 pozycji wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych według Financial Times. “Jeśli chodzi o wielkość naszych klientów, w ciągu ostatnich dwóch lat zdołaliśmy przejść z małych i średnich biznesów do dużych firm i przedsiębiorstw. Ta zmiana była możliwa dzięki ogromnym postępom, których dokonaliśmy w rozwoju naszej platformy, sprzedaży oraz obsługi klienta. Obecnie wraz z naszą siecią partnerską na terenie całej Europy staramy się docierać do największych firm”.

SALESmanago to platforma do automatyzacji marketingu wykorzystująca technologię AI & Machine Learning, używana przez ponad 10 000 firm z 40 krajów, w tym Lacoste, Yves Rocher, Starbucks oraz wiele małych i średnich firm. W rankingu Financial Times Fast 1000 SALESmanago uplasowało się na 26 miejscu wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie, będąc tym samym najszybciej rosnącą europejską platformą w branży martech.

“To, co nas wyróżnia wśród firm dobrze ugruntowanych w branży martech dla B2C, jak Adobe, to szybkość i łatwość wdrażania oprogramowania – maksymalnie 2 miesiące, bogactwo funkcjonalności – są wśród nich takie, które można znaleźć tylko w SALESmanago, oraz błyskawiczny rozwój technologii w odpowiedzi na pojawiające się na rynku wyzwania, dzięki czemu jesteśmy w stanie pomóc korporacyjnym zespołom marketingowym utrzymywać wysoki poziom innowacyjności” – dodaje Grzegorz Błażewicz.

Klienci SALESmanago tworzą kompletne profile behawioralne i transakcyjne ponad 500 milionów konsumentów oraz używają tych danych do personalizowania komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach, takich jak e-mail marketing, dynamiczne treści na stronie internetowej, urządzenia przenośne, media społecznościowe, sieci reklamowe i sprzedaż bezpośrednia, itd.

Firma zatrudnia 200 osób w siedzibie w Krakowie oraz w oddziałach sprzedaży w Berlinie, Nowym Jorku i Londynie. SALESmanago posiada sieć 1000 partnerów na całym świecie i jest wspierane finansowo przez 3TS Capital Partners, Venture Capital z siedzibą w Wiedniu.

Jeśli chcesz wypróbować SALESmanago i uzyskać PoC dla Twojej firmy, wypełnij formularz.

 

Źródło:

Według “The Sales Benchmark Report” z sierpnia 2018 opublikowanego przez TOPO, średnia konwersja z etapu Proof of Concept w klienta wynosi 67%.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.