Marketing aplikacji mobilnych: 7 narzędzi, które musisz znać

Świetna aplikacja obroni się sama? Nieprawda! Pisaliśmy już o ogromnej rywalizacji na tym rynku. Nie daj się porwać fałszywemu entuzjazmowi, ale solidnie pracuj nad stworzeniem rewelacyjnej aplikacji, zwiększaniem zaangażowania, konwersji i zysku.

W tym celu przyda Ci się tych 7 narzędzi: pomogą pozycjonować i promować aplikację oraz budować więź z użytkownikami.

 

1.Podgląd: App.io

 

App.io służy do testowania apki, generując interaktywne podglądy Twojego dzieła. Innymi słowy, symuluje zachowanie aplikacji w przeglądarce. Wykorzystuje streaming.

Proste!

 

2. Interfejs: Mobile Patterns

 

Projektowanie interfejsu aplikacji wymaga połączenia smaku artystycznego i głębokiego zrozumienia funkcjonalności oraz specyfiki doświadczenia mobilnego, co bywa bardzo trudne do osiągnięcia. Jeśli na tym etapie jesteś w kropce, pomogą Ci strony zbierające i katalogujące interfejsy, którymi będziesz mógł się zainspirować. Polecamy Mobile Patterns (wygodny podział zebranych aplikacji na kategorie), ale zobacz też PttrnsLovely UI czy Mobile Mosaic.

 

3. Słowa kluczowe pod ASO: AppMind

 

Wpisujesz nazwę istniejącej aplikacji, a AppMind wyszukuje Ci jej słowa kluczowe. Proste narzędzie, jeśli chcesz zająć się App Store Optimization na własną rękę. Dzięki temu wyszukasz słowa kluczowe dla podobnych aplikacji i łatwiej określisz własne. To wygodniejsze niż ręczne przeszukiwanie.

 

4. Profesjonalne ASO: AppCodes

 

Jeśli jesteś gotów zainwestować więcej w profesjonalne pozycjonowanie Twojej aplikacji w appstorze, skorzystaj z usług firm doświadczonym na tym konkretnym polu, np. ekspertów z AppCodes, którzy zajmą się kompleksowo wszystkim: od słów kluczowych po monitoring konkurencji i mediów.

 

5. Pozycjonowanie – Monitoring konkurencji: Metrics Cat

 

Ekipa z Tallina zajmuje się analizą słów kluczy i recenzji Twojej konkurencji, dzięki czemu Metrics Cat pomoże Ci monitorować własną skuteczność.

 

6. PR: Appromoter

 

Misją platformy jest łączenie twórców aplikacji i mediów – dziennikarze i blogerzy mogą się stąd dowiedzieć o nowych aplikacjach i je przetestować. Z pewnością ich opinie pomogą szerzyć wieści o Twoim dziele!

 

Do tego celu oprócz Appromoter możesz wykorzystać Just Reach (znajdziesz tam dziennikarzy i blogerów, którzy zajmuja się interesującym Cię tematem) lub HARO (gdzie możesz się zgłosić jako ekspert w swojej dziedzinie, dzięki czemu reporter szukający informacji na „Twój” temat łatwiej Cię znajdzie).

 

7. Zaangażowanie: APPmanago

 

Spersonalizowana komunikacja, precyzyjnie dopasowane do zainteresowań i aktualnej sytuacji odbiorcy powiadomienia push oraz segmentacja odbiorców, a do tego pogłębiona analityka. Dla wszystkich, którzy chcą na poważnie zająć się automatyzacją mobile marketingu, proste i intuicyjne APPmanago stanowi rewelacyjne rozwiązanie.

 

A Ty?

Z jakich narzędzi korzystasz, by Twoja aplikacja była łatwiejsza do wyszukania i bardziej angażująca? Podawajcie Wasze typy – będziemy rozszerzać naszą listę!

 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, pobierz naszego darmowego ebooka: Mobile Marketing Automation i przyszłość kanału mobile.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.