[Nowa Funkcjonalność] Dynamiczna Segmentacja – używaj danych w czasie rzeczywistym do zarządzania ciągle zmieniającymi się grupami klientów.

Dynamiczne segmenty to zaawansowane narzędzie pozwalające na tworzenie i aktualizowanie w czasie rzeczywistym grup kontaktów spełniających w wybranym momencie rozbudowany zestaw kryteriów obejmujący dane CRM, behawioralne i transakcyjne.

 
 

Dynamiczne segmenty pozwalają na:

  • wykorzystanie szczegółowych danych na temat: źródeł wizyt, szczegółów transakcji, źródeł transakcji, statystyk transakcji,

  • swobodne łączenie różnych kryteriów w celu kierowania kampanii do określonych grup użytkowników bez użycia zewnętrznych systemów BI lub wsparcia IT,

  • bieżące sprawdzanie liczby użytkowników spełniających dane kryteria,

  • analizy jak rozmiary dynamicznych segmentów zmieniają się w czasie.
 

Jak to działa?

Kreator dynamicznych segmentów pozwala łączyć ze sobą w dowolny sposób elementy określające:

  • źródła wizyt (UTM, referral, search, reklama, e-mail, bezpośrednio),

  • dane o transakcjach (produkty, kwoty, daty),

  • źródła transakcji,

  • statystyki transakcji (wydana kwota, ilość transakcji w czasie).
 

Można użyć dowolnej ilości kryteriów i łączyć je ze sobą poprzez stosowanie łączników i/lub. 

Po zapisaniu kryteriów system analizuje zebrane na koncie dane i przelicza ilość kontaktów spełniających wskazane kryteria zwracając natychmiast wynik.

Przeliczenia ilości kontaktów w dynamicznym segmencie mogą być wykonywane ad hoc albo automatycznie, w momencie wysyłki kampanii lub uruchamiania reguły automatyzacji kierowanej dla wybranego segmentu użytkowników.

 

Jak możesz wykorzystać Dynamiczne Segmenty?

 

Up-selling

Kampania z nowościami produktowymi od określonego producenta – dynamiczny   segment zawiera wszystkie kontakty, które kupiły produkty producenta X za kwotę powyżej 300 zł w przeciągu ostatnich 6 miesięcy. Kampania e-mail informuje o nowościach w ofercie od tego producenta.

 

Program lojalnościowy

Automatyczne wiadomości dla osób, które osiągają kolejne progi wydatków – dynamiczne segmenty zawierają kontakty, które niezależnie od ilości transakcji, wydały określone kwoty (poniżej 100 zł, 100 zł, 500 zł, 1000 zł). System wysyła wiadomości zachęcające do kolejnych zakupów celem uzyskania wyższej rangi klienta i większych rabatów na zakupy.

 

Zmniejszenie kosztu konwersji

Kampania zachęcająca osoby kupujące po przejściu z reklam do zakupów ze źródeł własnych – dynamiczny segment zawiera kontakty, które dokonały zamówień wyłącznie po przejściu ze źródeł płatnych i nie kupiły nic po przejściu bezpośrednim lub z e-maili.Zamieszczanie w treści newslettera kodu rabatowego na zakupy wyłącznie osobom z tego segmentu.

 

Cross-selling

Rekomendacje produktów komplementarnych – dynamiczny segment zawiera osoby, które kupiły określony produkt w ciągu ostatniego miesiąca. Kampania e-mail i reklamy na FB informują o zestawach akcesoriów dostępnych do tego produktu, których klient jeszcze nie kupił.

 

Zobacz krótkie wideo, które prezentujące Dynamiczne Segmenty

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.