Website Automation umożliwia kontekstowe dostarczanie w czasie rzeczywistym osobom odwiedzającym stronę WWW w pełni zautomatyzowanych i spersonalizowanych punktów styku, takich jak pop-up, exit pop-up, web push, czy live chat. Moment ich wyświetlenia i treść dostosowywane są w modelu 1-do-1 zarówno dla klientów posiadających swój profil behawioralno-transakcyjny w SALESmanago oraz użytkowników anonimowych w zależności od tego, jak zachowują się na stronie WWW.

   

Website Automation pozwala na:

  • znacznie skuteczniejsze pozyskiwanie nowych kontaktów i nawiązywanie personalizowanych konwersacji

  • poprawienie obsługi aktualnych klientów firm poprzez kierowanie dedykowanej komunikacji

  • zwiększenie konwersji sprzedażowej poprzez wsparcie procesu zakupowego informacjami o dedykowanych dla klienta ofertach i rekomendacjach
 

Jak to działa? 

 

Website Automation umożliwia tworzenie zaawansowanych scenariuszy dostarczania treści na stronie, takich jak:

 
  • wyświetlenie pop-up i exit pop-up
  • wyświetlenie formularza zgody Web Push,
  • otwarcie okna Live Chatu,
  • zmiana tekstu na dymku czatu,
  • wykonanie dowolnego JavaScriptu na stronie.
 

Tworząc scenariusz konfigurujemy zestaw cech klienta oraz wskazujemy jego zachowanie na stronie, na podstawie którego zaprezentowany ma zostać wybrany komunikat.

 

Jakie korzyści może przynieść Ci zaawansowana personalizacja strony Website Automation?

 

Wyświetl pop-up lub exit pop-up, jeśli chcesz:

  • Utrzymać klienta na stronie – wyświetl pop-up przekierowujący do promocji użytkownika opuszczającego stronę, jeśli jeszcze nie odwiedził tej zakładki
  • Pozyskać nowe kontakty – zaoferuj rabat na pierwszy zakup, dla użytkownika anonimowego, który powraca na stronę.
 

Pokaż czat z treścią, aby:

  • Zwiększyć konwersję formularza – wyświetl treść oferującą pomoc w wypełnieniu formularza, jeśli klient spędził na nim przynajmniej 20 sekund.
  • Zwiększ konwersję – zaoferuj odpowiedź na pytania dotyczące produktu, gdy użytkownik wraca na jego stronę i pozostaje na niej przez dłuższy czas
 

Wyświetl ikonę czatu z treścią, w celu:

  • Obsługi klienta – zaoferuj pomoc w momencie kiedy użytkownik wyświetla po raz kolejny FAQ w danej sesji.
  • Angażowania klienta – zaproponuj pomoc w doborze produktu, w momencie, gdy użytkownik wyświetla kolejny produkt w sesji.
 

Pokaż formularz zgody na Web Push, aby:

  • Pozyskać zgody na web push – zachęć do dołączenia do powiadomień dotyczących konkretnej tematyki webinarów, w momencie kiedy użytkownik po raz kolejny wyświetla listę nagrań z webinarów/relacji z konferencji bądź spędza na tej zakładce dłuższy czas.
 

Wykonaj dowolny JavaScriptu i zrealizuj inne niestandardowe działania modyfikujące zawartość strony WWW w odpowiedzi na dowolne zachowanie klienta