Nowi klienci SALESmanago – Paese, Apteka Słoneczna i inni

salesmanago-marketing-automation-nowi-klienci
 

Już 59% firm korzysta z potencjału Marketing Automation. 63% tych, które jeszcze nie wdrożyły jeszcze tej technologii, planuje zrobić to w 2018 roku. Już dziś liczba zadowolonych klientów SALESmanago dobija 15 000, a w kwietniu do tego grona dołączyli kolejni z nich.

 

 


POLSKA

 

Paese

PAESE to marka obecna i doceniana na rynkach światowych. Obecnie swoje produkty oferuje w ponad 40 krajach. W swojej bogatej ofercie posiada szeroką gamę kosmetyków i akcesoriów do makijażu. Produkty te nie są testowane na zwierzętach.

 

Apteka Słoneczna

Sieć aptek prowadzących również sprzedaż internetową, oferujących szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach.

 

Bookids

Sklepie, który powstał z pasji do czytania oraz z myślą o zaszczepieniu jej dzieciom. Książki które oferuje to produkty najwyższej jakości: przepięknie wydane, z cudownymi ilustracjami i zdjęciami, dostosowane do poziomu rozwoju dziecka. Treści w nich zawarte opracowane są przy pomocy specjalistów i w oparciu o szczegółową wiedzę tematyczną. Asortyment znajdujący się w sklepie został dobrany pod kątem adekwatności do wieku i zainteresowań dzieci.

 

PysznaPaczka.pl

PysznaPaczka.pl to comiesięczny kulinarny zestaw Ugotuj-To-Sam, a zarazem kurs gotowania dla pasjonatów kulinariów. Co miesiąc przygotowywuje dla swoich klientów tajemniczą paczkę-niespodziankę, zawierającą gadżety kuchenne, składniki kulinarne oraz przepisy na potrawy, które można przygotować ze składników i przy pomocy gadżetów kuchennych, które znajdziesz w paczce.

 

eMediator.pl Sp. z o.o.

Firma, która w codziennej swej pracy wskazuje rozwiązania problemów finansowych. Jej klientami są zarówno osoby prywatne, jak i firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W oparciu o dialog i umiejętność wnikliwego słuchania tworzy gamę produktów i usług, które mają stanowić rozwiązania problemów klientów i pomoc w codziennym funkcjonowaniu.

 

Motorserwis Sp. z o.o.

To firma ukierunkowana na branżę motocyklową, prowadząca sklep dla motocyklistów i motorowerzystów. Każdy pasjonat dwóch kółek znajdzie w nim coś dla siebie. Oprócz sklepu firma prowadzi również warsztat motocyklowy.

 

King of Juice

Sklep posiadający w swojej ofercie naturalne soki, smoothie, lemoniady, wody witaminowe i herbaty relaksacyjne, prowadzący sprzedaż zarówno hurtową jak i detaliczną.

 

Imperial Apartments

Imperial Apartments to zespół młodych i kreatywnych osób, które specjalizują się we wszechstronnym wynajmie luksusowych apartamentów zlokalizowanych w Sopocie, Gdańsku i Warszawie.

 

ZAGRANICZNE

 

Drim HISZPANIA

„DRIM” to firma rodzinna, założona w 1972 roku przez Don Julio García Olmos i Doña Dolores Vila. Jego początki koncentrowały się na Barcelonie ze sklepem papierniczym i książkami w jednej z najbardziej historycznych dzielnic miasta. Drim oferuje największy asortyment zabawek, artykułów dziecięcych i hobby: ponad 10 000 produktów najlepszych marek w najlepszej cenie!

 

Maquillalia.com HISZPANIA

Wiodący sklep kosmetyczny w Hiszpanii. Maquillalia.com założona została w 2009 roku, by objąć niszę rynkową: dobrej jakości kosmetyki w dobrej cenie. W swojej ofercie posiada ponad 15000 produktów do makijażu do zakupu na łatwej i intuicyjnej platformie.

 

Vindrose Rejser DANIA

To wiądące od 1977 roku duńskie biuro podróży w Polsce. Organizuje wycieczki po Polsce, a także do wielu innych perełek Europy Wschodniej takich jak m.in. Bratysława, Praga, Budapeszt i kraje nadbałtyckie, zarówno indywidualnie jak grupowo.

 

Afrodita Tarot HISZPANIA

Portal ezoteryczny, w którym znajdziesz najlepszych Tarotistów. Horoskopy, Medytacje, Samopomoc, Konsultacje Tarota i Jasnowidzenia i wiele więcej.

 

Formiche.net WŁOCHY

Formiche to projekt kulturalny i wydawniczy założony przez Paolo Messę w 2004 roku i animowany przez grupę trzydziestolatków z pasją obywatelską i ciekawością wszystkiego, co dotyczy polityki, ekonomii, geografii, środowiska i kultury. Początkowo występująca pod postacią czasopisma papierowe, dziś inicjatywa Formiche jest artykułowana przez miesięcznik (dostępny również w wersji elektronicznej).

 

 

 

 

 

 

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.