Przeanalizowaliśmy zachowanie konsumentów w setkach sklepów internetowych z całego świata, aby dostarczyć marketerom wiedzę, w oparciu o którą będą mogli podejmować lepsze decyzje poparte wynikami i doświadczeniem innych firm.
 

 
Podczas nadchodzącego webinaru przedstawimy Wam zupełnie nowy raport stworzony na podstawie 1 miliarda odwiedzin w witrynach i ponad 100 milionów USD przychodów w biznesach e-commerce na całym świecie. Przeanalizowaliśmy dane setek sklepów internetowych korzystających z SALESmanago, aby lepiej zrozumieć zachowania transakcyjne konsumentów i dostarczyć przydatnych analiz, które pomogą lepiej zaplanować podróż klienta.
 
Jednym z autorów raportu jest Aleksander Skałka, który jako Dyrektor Strategii Marketing Automation posiada ponad 10 letnie doświadczenie we wdrażaniu narzędzi do automatyzacji marketingu, współpracując m.in. z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame oraz wiele innych.
 
Podczas webinaru dowiesz się:

  • jak kształtuje się podróż konsumenta,
  • co wpływa na wartości transakcji,
  • jakie są kluczowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy planowaniu kampanii marketingowych i zautomatyzowanych procesów.

 
Zarejestruj się na webinar i do zobaczenia w środę 16 października o 10:00