Sklepy rozświetliły się już bożonarodzeniowymi lampkami, a klienci wrzucają kolejne produkty do koszyków, nucąc „Last Christmas I gave you my heart”. Jednak jeśli Twój e-sklep lub strona www nie poczuła jeszcze magii Świąt, zerknij na naszą infografikę dla spóźnialskich. Znajdziesz na niej szybkie pomysły na Świąteczny marketing. Dowiesz się:

  • jaka jest specyfika światecznych zakupów
  • jak na nią odpowiedzieć, wykorzystując rozwiązania Marketing Automation
  • jak stworzyć szybkie świąteczne treści
  • dlaczego – zawsze, nie tylko w Święta! – powinieneś być dla swoich odbiorców Świętym Mikołajem
  • dlaczego Święta nie kończą się 26 grudnia. christmas_12_PL-2

 

A czy Twoja strona jest gotowa na Święta? Stosujesz opisane powyżej zabiegi? A może chcesz dać swoim odbiorcom chwilę wytchnienia od Świątecznej gorączki i świadomie rezygnujesz z takich pomysłów?

Czekamy na Wasze komentarze!