Podsumowanie września – inspirujące spotkania, nowości w systemie i egzotyczne podboje

Wrzesień w SALESmanago upłynął pod znakiem inspirujących spotkań i egzotycznych podbojów. Nasz system zyskał kilka nowych sznytów i funkcji. Poniżej krótkie podsumowanie najważniejszych punktów wrześniowego rozkładu jazdy.

Wydarzenia

Marketing MeetUp

13.09 miało miejsce kolejne zorganizowane przez SALESmanago spotkanie z cyklu Marketing MeetUp!

Na naszych MeetUpach można nawiązać nowe znajomości, porozmawiać o marketingu i nie tylko!

 

We wrześniu gościliśmy dwóch doskonałych ekspertów:

Rafał Wysocki – Radca Prawny

Rafał, który opowiedział o tym co nas czeka po wejściu w życie nowych unijnych przepisów o ochronie danych osobowych – RODO. Wyjaśnił prosto, acz profesjonalnie jak nowe przepisy wpłyną na pracę marketerów oraz jak uniknąć związanych z tą zmianą trudności.

 

Krzysztof Marzec – CEO Deva Group.

Ekspert w dziedzinie rozwiązań analitycznych od Google podzielił się z nami najnowszymi i jednocześnie najciekawszymi rozwiązaniami jakie oferuje narzędzie Google Analytics.

 

Rejestracja na kolejną edycję: http://meetup.salesmanago.pl/

SALESmanago User Group

Inspirujące spotkanie organizowane dla klientów SALESmanago, którzy chcą dowiedzieć się więcej zarówno o tym jak w najefektywniejszy sposób używać zaawansowanych funkcji systemu, jak i o planowanych innowacjach i przyszłości spółki.

 

Podczas spotkania omówiono:

– plany rozwoju spółki i jej umiejscowieniu na rynku

– nowe funkcjonalności na rok 2017 i 2018

– nasze know-how, czyli jak robimy, to co robimy bazując na doświadczeniu użytkowników

– doświadczenia z pracy z platformą klientów z najlepszymi wynikami biznesowymi osiąganymi dzięki SALESmanago

– rozwiązania warte wdrożenia

 

Ważną częścią warsztatów jest też panel Q&A, podczas którego można porozmawiać z prelegentami i zadać pytania na każdy z powyższych tematów.

 

A po części oficjalnej – integracja i networking w Food & People by Pastrami Deli.

Link do rejestracji na kolejną edycję: http://edukacja.salesmanago.pl/usergroup/

 

Nowości na Platformie

We wrześniu wprowadziliśmy kilka nowości na platformie do najważniejszych należą:

Jedyny Live Chat dedykowany Ecommerce

Odświeżenie znanych i lubianych lejków sprzedażowych

Poza tym wprowadziliśmy kilka ułatwiających życie zmian. Oto one:

Pasek z Top Features

Osobom zaczynającym przygodę z nasza platformą postanowiliśmy uprzyjemnić pierwsze kroki z SALESmanago. Właśnie dla nich dodaliśmy bardzo użyteczny pasek z podpowiedziami:

Nowy Dashboard

Pisząc o nowościach nie mogę pominąć jednego z milszych elementów ostatnich zmian, mianowicie kompletnie odświeżonego widoku głównego dashboardu SALESmanago:

Nowa lista kont wysyłkowych

Nowa, intuicyjna wersja ekranu kont wysyłkowych ułatwi podgląd ustawień i zarządzanie Twoją listą nadawców mailingów.

Podboje

Ameryka Łacińska jest regionem stosunkowo młodym jeśli chodzi o adaptację technologii Marketing Automation, zwłaszcza w sektorze małych i średnich firm. SALESmanago – platforma uznana za jedną z najlepszych na świecie, wspólnie z siecią wspaniałych partnerów opracowała strategię skutecznie promującą świadomość nowych technologii i trendów w tej części świata. Na przełomie sierpnia i września nasz partner Bendita Essence współuczestniczył w organizacji jednego największych eventów branżowych 2nd Forum of Customer Relationship and Relational Marketing 2017. Wydarzenie zgromadziło dziesiątki ekspertów od marketingu w sercu Kolumbii – Bogocie. Wszyscy uczestnicy otrzymali 14 swiatowej klasy narzędzi, a co za tym idzie 14 nowych możliwości poprawienia wyników swojej pracy.

Podczas tego wydarzenie SALESmanago zostało przedstawione przez Bendita Essence. Prelekcja połączona z prezentacją możliwości platformy cieszyła się ogromną popularnością i zgromadziła setki słuchaczy.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.