¾ użytkowników Facebooka i ½ użytkowników Instagrama korzystają z serwisu codziennie. Ponad 50 milionów firm korzysta z Facebook Business Pages, a aż 2 miliony używa Facebooka w celach promocyjnych. Ten potencjał marketingowy aż się prosi o wykorzystanie.

Żeby czerpać zyski z profili w social media trzeba je prowadzić mądrze. Nie wystarczy wrzucić 15 fotek ze śmiesznymi kotami i czekać na falę zamówień w sklepie (który sprzedaje, dajmy na to kosiarki). Trzeba wiedzieć jakie treści wrzucać, kiedy to robić i jak je promować. Do kogo kierować reklamy i jak optymalizować budżety.

Na blogu gromadzimy przydatne porady odnośnie gospodarowania czasem i budżetem w serwisach społecznościowych, oraz wykorzystania marketing automation w social media. I tak mamy:

Zbieraliśmy też porady dla osób zajmujących się marketingiem aplikacji mobilnych:

Dodatkowo niedawno mieliśmy przyjemność poprowadzić wspólnie z IAI webinar odnośnie reklamowania firmy w błękitnym serwisie. Zapis możecie zobaczyć TUTAJ.

Sporo się tego nazbierało. Postanowiliśmy zamknąć zebraną wiedzę w jednym miejscu i przygotowaliśmy przewodnik po platformach społecznościowych dedykowany właścicielom i marketerom ecommerce. Dowiesz się z niego:

  • czym różni się Facebook od wyszukiwarki
  • jakie treści i kiedy publikować w różnych serwisach
  • jak skutecznie zautomatyzować działania w social media z marketing automation

Kliknij w baner i pobierz ebooka!