Rodzina SALESmanago się powiększa! [GoWork.pl, Trejdoo.com, Idea Spa Travel i inni]

salesmanago-marketing-automation-nowi-klienci

 

Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie systemu Marketing Automation. Są to nie tylko duże przedsiębiorstwa. Również dla mniejszych z nich automatyzacja marketingu niesie szereg korzyści i pomaga w dynamizacji rozwoju. W marcu, SALESmanago zaufały kolejne firmy, dołączając do grupy 15000 zadowolonych klientów. Oto kilka z nich.

 


Wpadnij na naszego Facebooka


POLSKA:

GoWork.pl

GoWork.pl jest jedną z największych firm rekrutacyjnych i szkoleniowych w Polsce. To serwis pracy z ponad 90 tys. ofertami zatrudnienia oraz największy portal opiniotwórczy w naszym kraju z bazą ponad 2,5 mln wpisów dotyczących pracodawców.

Idea Spa Travel

Firma Idea Spa Travel funkcjonuje na rynku usług turystycznych nieprzerwanie od 1996 roku. W ofercie znajdziemy nie tylko obiekty zlokalizowane nad Bałtykiem, ale także hotele i ośrodki rekreacyjne na obszarze polskich gór, jezior oraz pozostałych części kraju, atrakcyjnych turystycznie.

Świeże Na Talerze

Sklep zapewniający dostęp do zdrowej, naturalnej, świeżej i lokalnie wytwarzanej żywności bez chemii, o najwyższych walorach smakowych i odżywczych. Artykuły spożywcze produkowane są dopiero na zamówienie i świeżo wyprodukowane przyjeżdżają prosto do Ciebie do domu w odpowiednich warunkach chłodniczych.

DywanStyl

Sklep internetowy z dywanami działający od 2008 roku (sama hurtownia funkcjonuje na rynku już od 21 lat). Firma posiada bogate doświadczenie branżowe, co przekłada się na wysokie standardy obsługi klientów. W ofercie posiada dywany od największych, renomowanych producentów, zarówno z Polski, jak i z całego świata.

Trejdoo.com

Trejdoo.com to największa i najszybciej rozwijająca się platforma finansowa w Europie dostarczająca rozwiązania i usługi dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Właścicielem platformy jest Igoria Trade S.A, która jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie na rynku NewConnect i nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego. Jako kantor online, dostarcza informacji o aktualnych kursach oraz gwarantuje najlepszy kurs walut online, dostępny na platformie podczas dokonywania transakcji dla klienta zarówno biznesowego jak i indywidualnego.

Eko-Bańka

Sklep Eko-Bańka powstał z fascynacji do wiedzy i umiejętności wykorzystywania naturalnych składników w pielęgnacji duszy i ciała. W ofercie posiada „perełki kosmetyczne” jak m.in. mydła wytwarzane ręcznie w sposób artystyczny. Wytwarzane są w oparciu o stare, oryginalne receptury, bazują na składnikach o najwyższej jakości. Nie zawierają żadnych dodatkowych składników chemicznych, takich jak detergenty i stabilizatory. W bogatej ofercie znajdują się produkty oparte na wyciągach z ziół, czystych ekstraktach roślinnych, naturalnych olejach, z masłem Shea czy z minerałami z Morza Martwego.

 

ZAGRANICA:

Zurich Medical Institut

Kliniki w Zurychu należą do jednej z najważniejszych grup medycznych w Hiszpanii i Europie w zakresie chirurgii plastycznej, neotekinochirurgii, medycyny estetycznej i leczenia otyłości.

Andrea

Sklep odzieżowy oferujący szeroki wachlarz produktów dla dorosłych, młodzieży i dzieci.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]