26 stycznia 2017, SALESmanago zostało laureatem prestiżowego konkursu Rzeczpospolitej na Najlepszą Polską Młodą Markę, otrzymując czek na 400 000 złotych do wykorzystania na kampanię reklamową produktu. W tym roku konkurs był organizowany szósty raz, a mogły w nim wziąć udział marki które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku, osiągnęły przynajmniej 7 mln złotych przychodu w roku 2016 i zostały utworzone specjalnie na polski rynek.

Rzeczpospolita już po raz szósty promuje ambitne firmy budujące dobre, rodzime marki. Dla uczestników konkurs to szansa, żeby pochwalić się swoim sukcesem rynkowym, ale też sięgnąć po cenną i praktyczną nagrodę – kampanię reklamową o wartości 400 tys. zł.

Konkurs odbywał się równocześnie z galą promującą ranking najcenniejszych polskich marek. Suma wartości 330 najcenniejszych krajowych znaków towarowych wynosi obecnie 64,7 mld zł. Pierwszą trójkę zestawienia tworzą: Orlen, Biedronka i PKO Bank Polski, które w sumie są warte prawie 11 mld zł.

Pełny raport z listą najcenniejszych polskich marek możesz kupić tutaj.

SALESmanago, mimo że istnieje dopiero od pięciu lat, już kontroluje ponad 83 proc. rynku marketing automation w Polsce, a w Unii Europejskiej jest wiceliderem (13 proc.). To jednak nie jest koniec naszej drogi! Odbierając nagrodę, nasz COO zadeklarował, że na pewno nie zwolnimy tempa!