SALESmanago, dostawca platformy marketing automation używanej przez ponad 10 000 firm na całym świecie m.in. Lacoste, Oriflame i Yves Rocher udostępnia poszczególne narzędzia z platformy za darmo, w tym Live Chat, Web Push, Pop-up oraz CRM i Zarządzanie Kontaktami.

 

Ta oferta kierowana jest przede wszystkim do młodych przedsiębiorców i startupów ze wszystkich branż. “Rozumiemy, że rozpoczynanie nowego biznesu to ryzykowne i kosztowne przedsięwzięcie. Wiemy też, że wiele firm na samym początku nie potrzebuje kompleksowych rozwiązań marketingowych, że często potrzebują tylko jednego narzędzia do rozwiązania konkretnego problemu marketingowego, przy zachowaniu potencjału rozwoju całego ekosystemu marketingowego. Nasza oferta skierowana jest do takich właśnie firm.” – mówi Grzegorz Błażewicz, CEO i Założyciel SALESmanago.

 

Warunkiem skorzystania z oferty jest korzystanie z pojedynczych narzędzi. Aby wdrożyć dodatkowe rozwiązania, należy wybrać Pakiet Basic SALESmanago.

 

SALESmanago ma siedzibę w Krakowie i zatrudnia 200 osób. Oferuje oprogramowanie do automatyzacji marketingu nowej generacji, oparte na uczeniu maszynowym, pozwalające personalizować przekaz we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym. Firma jest wspierana przez 3TS Capital Partners, Venture Capitals z siedzibą w Wiedniu. Oprogramowanie SALESmanago jest dostępne również dzięki sieci partnerów, którą stanowi ponad 700 firm, głównie w Europie. Przychody firmy w 2017 roku wyniosły prawie 45 mln zł.

 

więcej informacji www.salesmanago.pl

Darmowe narzędzia i plany cenowe: https://salesmanago.pl/info/pricing.htm

Kontakt dla mediów

 

Maja Kowalska | email: maja.kowalska@salesmanago.com; tel.+48 570 606 199