Wg raportu firmy Datanyze, która bada wykorzystanie technologii informatycznych przez firmy na całym świecie, polski system SALESmanago znajduje się na 12 miejscu wśród najważniejszych na świecie systemów Marketing Automation. Liderami w tym segmencie są amerykańskie firmy Hubspot, Marketo i Infusionsoft.

Rynek Marketing Automation na świecie ma 10 letnią historię, a wg firmy Sirius Decisions w 2016 roku z systemów do automatyzacji może korzystać do 50% firm. SALESmanago trafiło do czołówki w zaledwie dwa lata. Z systemu  korzysta łącznie ponad 3000 firm w Polsce i zagranicą. Wśród najważniejszych klientów są takie firmy jak Getin Bank, Rainbow Tours, Komputronik oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. Tylko w Q4  2013 klientami SALESmanago zostało prawie 200 firm m.in. Noble Securities, SKOK Chmielewskiego, Matras i Adtaily.

SALESmanago oferuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach WWW, dynamicznych personalizowanych e-maili, dynamicznej treści na stronie WWW, personalizowanego RTB oraz narzędzia wsparcia sprzedaży bezpośredniej przez Call Center.

– Dzięki zastosowaniu systemu Marketing Automation dział marketingu zaczyna dysponować bardzo ważnymi danymi na temat klientów i potencjalnych klientów, a następnie wykorzystać je w tworzeniu automatycznych procesów marketingowych i zaangażować się w bezpośrednią współpracę z działem sprzedaży. To jedne z kluczowych argumentów, które powodują bardzo duże zainteresowanie tego typu rozwiązaniami – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes i założyciel SALESmanago Marketing Automation.

Pełny raport ilustrujący udziały w rynku Marketing Automation jest dostępny na stronie Datanyze.com TUTAJ