Dynamika przychodów krakowskiej spółki SALESmanago Marketing Automation wyniosła 65%. Spółka w 2017 roku wygenerowała przychód w wysokości 44,2 mln zł w porównaniu do 26,5 mln zł w 2016 roku. EBITDA wyniosła 4,2 mln zł. Firma zyskała 1011 nowych klientów, w tym światowe marki jak Lacoste, Hilti oraz Electrolux. Według Datanyze, SALESmanago jest drugim największym dostawcą rozwiązań Marketing Automation dla eCommerce w Europie.

 

Założona w 2011 roku firma zatrudnia obecnie ponad 200 osób w siedzibie głównej w Krakowie oraz filiach i biurach sprzedaży w Berlinie, Londynie, Madrycie i Sztokholmie.

 

Oprogramowanie oferuje pełen wachlarz zautomatyzowanych rozwiązań dla działów marketingu, w tym email marketing, live chat, personalizację stron internetowych, anonimowy marketing automation, mobile marketing, a wszystko to wsparte jest analizą behawioralną i transakcyjną oraz mechanizmami Machine Learning & AI. Oprogramowanie jest używane przez ponad 10 000 klientów na całym świecie.

 

“Rok 2017 był dla nas bardzo intensywny. W 2016 roku zainwestowaliśmy 20 mln zł w rozwój marketingu i sprzedaży, a celem było w kolejnym roku wygenerować pozytywny wynik finansowy i to mam się udało. – mówi Grzegorz Błażewicz, CEO & założyciel SALESmanago Marketing Automation. – Dodatkowo wykonaliśmy bardzo dużą pracę nad produktem. Staramy się szybko odpowiadać na technologiczne możliwości pojawiające się w świecie marketingu, dzięki czemu upewniamy się, że nasi klienci mogą być o krok przed swoją konkurencją.

 

W 2017 roku SALESmanago dodało wiele nowych rozwiązań takich jak Live Chat zaprojektowany dla działów sprzedaży, nowy Drag&Drop Email Designer, SALESmanago Copernicus – Machine Learning & AI (nazwany na cześć polskiego astronoma), integrację z Facebook Ads i wiele innych.

 

O SALESmanago

 

SALESmanago jest najszybciej rozwijającą się platformą Marketing Automation w chmurze używaną przez ponad 10 000 firm na całym świecie (Orange, Oriflame, czy Amrest, który zarządza takimi markami jak KFC, Pizza Hut oraz Starbucks, WWF, Yves Rocher, Timberland, Aviva, Praktiker, Telefonica). Większość z nich to firmy z sektora B2C oraz sklepy internetowe, które zarządzają bazami na ponad 200 milionów klientów. Stosując potęgę analizy behawioralnej prowadzonej w czasie rzeczywistym na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych, SALESmanago umożliwia personalizację treści w kanale email marketing, dynamicznych treści na stronie internetowej, social media oraz mobile marketing.

 

Więcej informacji na stronie www.salesmanago.pl.

 

Kontakt dla mediów:

CEO & Założyciel, Grzegorz Błażewicz, +48 500 160 611, greg@salesmanago.com