Web Push: 7 trików last minute przed Cyber Monday

W Cyber Poniedziałku chodzi tylko o sprzedaż, sprzedaż i jeszcze trochę sprzedaży. Nie ma miejsca na lojalność ani na długoterminową edukację. To jednorazowy szał zakupowy, który możesz wykorzystać, by znacznie zwiększyć zarobki Twojego ecommerce. Prawdopodobnie już rozgrzałeś swoją machinę do automatyzacji marketingu, przygotowałeś swoją fortecę online na przyjęcie hord klientów, ustawiłeś „pułapki” i rozmieściłeś przynęty. Wiadomości email są gotowe do wysłania, a aplikacja mobilna jest szybka i gotowa do działania. Ale czy pomyślałeś o nieco mniej oczywistych powiadomieniach Web Push?

W ostatecznym przewodniku po powiadomieniach Web Push wspomnieliśmy już, że działają one zarówno dla identyfikowanych, jak i anonimowych użytkowników witryny. Jedynym warunkiem ich wyświetlenia jest to, że osoba musi wyrazić zgodę na ich otrzymywanie i zezwolić przeglądarce na wyświetlanie powiadomień.

Wskazówki #1- #3 będą działać idealnie dla obu rodzajów odwiedzających. Rozwiązania #4 – #7 wymagają użycia kombinacji powiadomienia i reguły automatyzacji i będą wyświetlane tylko dla zidentyfikowanych użytkowników.

 

 

  1. Pokaż najgorętsze oferty – wszystkie oferty w Cyber poniedziałek są świetne, ale niektóre z nich mogą przyciągnąć więcej uwagi niż pozostałe. Korzystaj z powiadomień Rich Web Push, aby wyświetlać zarówno atrakcyjną zniżkę, jak i obraz obiektu pożądania, aby więcej klientów trafiło na odpowiedni landing page.
  2. Poinformuj o rozpoczęciu wyprzedaży – Gotowy? Do biegu! Start! Trudno nie zauważyć, że nadchodzi Cyber Poniedziałek. Niemniej jednak lepiej jest zaprosić ludzi do siebie i upewnić się, że przyjdą! Proste „Zaczynamy o 10:00” rano, a następnie „Jedziemy z tym koksem” jak tylko odblokujesz specjalne oferty powinno wystarczyć.
  3. Przekieruj na landing page i rozwiń bazę danych – Wykorzystaj fakt, że Twój ecommerce będzie obsługiwał więcej nowych użytkowników niż zwykle. Pamiętaj, że zwykle kupują w innych sklepach internetowych. Zmień anonimowych użytkowników w kontakty w bazie danych. Wyślij im powiadomienie i przekieruj ruch na dedykowaną stronę docelową. Złóż ofertę, której nie można odmówić i wymień ją za adresy email. 
  4. Reaktywuj tych, którzy kupili coś u Ciebie w zeszłym roku – Ustaw prostą regułę, która wyśle powiadomienie Web Push z zaproszeniem do przyłączenia się do wyprzedaży do tych, którzy dokonali zakupu w twoim sklepie w zeszłym roku. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że znowu coś kupią.
  5. Ratuj porzucone koszyki – Używaj zarówno maili, jak i powiadomień Web Push, aby przypominać ludziom o przedmiotach pozostawionych w koszyku. Pamiętaj, że podobały im się na tyle, że chcieli je kupić!
  6. Wyślij kod rabatowy do najbardziej lojalnych klientów – Nagradzaj swoich najbardziej lojalnych klientów. Użyj panelu RFM, aby zsnaleźć ich wśród tłumu pozostałych i wysłać im coś ekstra – powiadomienie z kodem rabatowym niedostępnym dla innych.
  7. Ułatw nawigację w obrębie witryny w oparciu o odwiedzany adres URL – jeśli ktoś przeszukuje określoną kategorię produktów, wyślij go na stronę z najlepszymi ofertami dla produktów, które go interesują. 

 

Udanego Cyber Poniedziałku! Sell more and prosper ;)

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.