Black Friday zbliża się wielkimi krokami, dlatego mamy dla Was webinar, który pozwoli lepiej przygotować kampanie na ten szczególny dla sklepów internetowych dzień.

 
 

Podczas webinaru Aleksander Skałka zaprezentuje 5 ciekawych informacji dotyczących kampanii marketingowych i danych transakcyjnych dotyczących Black Friday 2018, które pomogą lepiej przygotować tegoroczne działania.

 

Dołącz do prezentacji i dowiedz się:

  • jakie źródła sprzedają najwięcej,

  • ilu klientów, którzy kupią w Black Friday wraca by kupić ponownie.

  • co dzieje się ze współczynnikiem konwersji przy drastycznym wzroście ilości transakcji,
 

Aleksander Skałka – Dyrektor Strategii Marketing Automation, posiada ponad 10 letnie doświadczenie we wdrażaniu narzędzi do automatyzacji marketingu, współpracując m.in. z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame oraz wiele innych.

 

Zarejestruj się na webinar tutaj i do zobaczenia 19 listopada o 10:00!