W artykule, jaki ukazał się 16 marca br. na serwisie Światowego Forum Ekonomicznego (World Economic Forum), autor Plamen Russev – założyciel i prezes Webit Congress, a przy tym uznany autor publikacji marketingowych – wymienia platformę SALESmanago, jako wywodzącego się z Polski hegemona automatyzacji marketingu, który obok firmy Growbots, ma szansę osiągnąć jako start-up pułap wartości przekraczający miliard dolarów.

 

World Economic Forum podkreśla, że Polska posiada bardzo dobrze rozwinięty rynek start-upów m.in. rynek technologiczny, ze szczególnym uwzględnieniem potencjału rynku automatyzacji marketingu. Autor publikacji pisze o SALESmanago jako o jednej z najbardziej obiecujących firm, firmie o ugruntowanej wiedzy i sukcesie w działaniach w dzisiejszej Polsce. Obok SALESmanago w artykule, jako kolejny potencjalny polski “unicorn” wymieniana jest firma Growbots zajmująca się automatyzacją sprzedaży.

 

“Jest to dla naszej spółki ogromna nobilitacja, być wyróżnionym przez taki autorytet, jakim jest Plamen Russev. To dla nas jasny sygnał, że SALESmanago podąża we właściwym kierunku, a także potwierdzenie sukcesów biznesowych, które nieprzerwanie odnotowujemy – 5 rok z rzędu zwiększyliśmy przychody o 100% i nie zamierzamy zwalniać tempa. W zeszłym roku pozyskaliśmy aż 1500 nowych klientów, a cel na rok obecny to umocnienie pozycji lidera segmentu marketing automation w Europie.” – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu.

 

(link do artykułu:

https://www.weforum.org/agenda/2017/03/poland-unicorn-slovakia-flying-car-europe-tech).

 

O SALESmanago

 

SALESmanago Marketing Automation to najszybciej rozwijająca się platforma do automatyzacji marketingu w Europie. Firma założona w 2011, z siedzibą główną w Krakowie, zatrudnia obecnie ponad 230 osób w oddziałach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Rumunii i Indiach. Z usług firmy korzysta ponad 6000 firm w 40 krajach, z czego 80% klientów to przedsiębiorstwa z sektora B2C i sklepy internetowe. Do głównych klientów zaliczyć można takie firmy jak Orange, WWF, Yves Rocher, Timberland, Aviva, ToyR Us, Praktiker, czy Telefonica. SALESmanago uzyskało wsparcie inwestycyjne w dwóch rundach od Integer ($2,5 mln w marcu 2014) i 3TS (Cisco, EIF; $6mln w marcu 2016).

 

SALESmanago wyróżniają unikalne funkcjonalności, takie jak: Customer Value Marketing, RFM marketing automation, oparte na sztucznej inteligencji boty Facebook, mobile marketing automation, machine learning, analityka i personalizacja predyktywna.

 

Pozycję lidera SALESmanago w segmencie Marketing Automation potwierdzają wysokie miejsca w branżowych rankingach i zestawieniach. GetApp – platforma należąca do Gartnera – klasyfikuje SALESmanago w światowym TOP 3 platform marketing automation, Venturebeat Insights uznaje platformę za lidera automatyzacji marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw sektora B2C, natomiast ranking Datanyze plasuje firmę na 6. miejscu wśród systemów Marketing Automation na świecie.

 

www.salesmanago.com www.appmanago.com

Więcej informacji:

Krzysztof Dernoga

SALESmanago PR Manager

email: krzysztof.dernoga@salesmanago.com

tel: +48 793 510 879