Isuzu Benelux SA Polska to oficjalny dystrybutor japońskiego koncernu Isuzu Motor LTD, światowego lidera w zakresie technologii i produkcji silników diesla, samochodów dostawczych, ciężarowych oraz autobusów. W Polsce działa w zakresie dystrybucji pick-upów oraz części zamiennych do silników industrialnych.

Firma borykała się niską konwersją w kanale online i poprawa tego stanu rzeczy stała się głównym celem po wybraniu przez nich platformy SALESmanago. Dodatkowo, analizując obecne działania i wyniki firmy podjęto kroki mające na celu usprawnienie obsługi zapytań oraz pracę nad budowaniem lojalności klientów.

 

Efekty okazały się bardziej niż zadowalające – Isuzu Motor zwiększyło sprzedaż o 17%, konwersję sprzedażową o 31%, a współczynnik OR aż o 50% dzięki zastosowaniu zaproponowanych działań.

 

“Wdrożenie wybranych funkcjonalności SALESmanago zdecydowanie pomogło w uporządkowaniu zarządzania bazami danych klientów, poprawiło skuteczność dotarcia do klientów z dedykowanymi komunikatami i ułatwiło pracę handlowców. Zespół SALESmanago był bardzo pomocny w analizie potrzeb firmy i dobraniu najlepszej konfiguracji systemu, a także w bieżącym zarządzaniu funkcjonowaniem aplikacji w celu zmaksymalizowania korzyści wynikających z jej zastosowania.” – mówi Radosław Przybyt, Product and Sales Channels Manager w Isuzu Motor.

 

Pobierz pełną wersję Case Study i dowiedz się jakie działania zostały wdrożone, oraz jakie możliwości rozwoju stoją przed firmą.