BioBabalscy to pierwsze w Polsce gospodarstwo ekologiczne prowadzone od 1986 roku. Na terenie gospodarstwa powstają ekologiczne mąki, makarony, płatki i otręby. Oferowane produkty sprzedawane są m.in. kanałem online w sklepie internetowym.

 
 

Wyzwania

 

Automatyzacja marketingu w sklepie internetowym BioBabalscy miała odpowiadać m.in. za wzrost współczynnika konwersji w kanale e-mail, ratowanie porzuconych koszyków, a także pozyskiwanie nowych klientów i poprawę współczynnika (Life Time Value)

 

Rozwiązania

 
  • Lead generation
  • Dynamiczny e-mail z ostatnio oglądanymi produktami
  • Kampania win-back
  • Dynamiczny e-mail zawierający produkty z porzuconego koszyka
  • Kampanie Web Push
 

Efekty

  • 15% uratowanych porzuconych koszyków
  • 45% udziału przychodów z maili wysyłanych z reguł automatyzacji
  • 350% wzrost bazy klientów po wdrożeniu formularza zapisu do newslettera
 

Dokładne informacje o zastosowanych rozwiązaniach oraz efektach wdrożenia SALESmanago poznasz w naszym Case Study

 

Case Study powstało dzięki współpracy z naszym partnerem Brand Active