YES to zdecydowanie jedna z najpopularniejszych polskich firm jubilerskich. Blisko 40 lat obecności na rynku pozwoliło zbudować duże grono lojalnych klientów, którzy mogą znaleźć produkty w 150 salonach w całym kraju, a także w sklepie internetowym. Dzięki automatycznym kampaniom realizowanym przy użyciu SALESmanago Yes podniosło skuteczność w kanale e-mail marketingowym, osiągając ponad dziesięciokrotnie wyższy współczynnik kliknięć i pięciokrotnie wyższy współczynnik otwarć niż w tradycyjnych kampaniach e-mailowych.

Wyzwania

YES dzięki wdrożeniu SALESmanago chciał pozyskiwać nowe leady, podnosić efekty sprzedażowe oraz uzyskiwać więcej informacji na temat preferencji swoich klientów i potencjalnych klientów. Informacje o potrzebach i zainteresowaniach klientów mogą być skutecznie wykorzystywane przez dział marketingu. Bogata oferta YES wymaga bowiem odpowiedniego targetowania oferty 1 to 1.

 

Realizacja

– Segmentacja bazy klientów

– Email marketing i wysyłka newsletterów

– Segmentacja bazy w oparciu o specyficzne zachowania klientów

– Generowanie leadów przez dedykowane formularze

– Wykorzystanie segmentacji do planowania nowych kampanii marketingowych

 

Efekty

– CTR wyższy o 1045% dla automatycznych e-maili w porównaniu do tradycyjnych kampanii mailowych

– 573% wzrost OR dla maili automatycznych w porównaniu do kampanii masowych

– wzrost kontaktów w bazie o 28.89% w przeciągu 12 miesięcy dzięki zintegrowanym formularzom oraz narzędziom do pozyskiwania kontaktów

 

Dokładne informacje o realizowanych działaniach oraz ich wynikach znajdziesz w Case Study