“Przebywanie w kościele nie uczyni z Ciebie katolika”. Złote myśli Woody’ego Allena, wyglądają jakby były stworzone specjalnie dla marketerów

Czy przebywanie w towarzystwie innych marketerów uczyni z Ciebie lepszego marketera? W ten sposób Woody Allen zdaje się mówić, że być może warto poważnie zastanowić się nad wyjazdem na kolejną konferencję branżową. Poznaj pozostałe myśli Woody’ego, które wyglądają, jakby były stworzone specjalnie dla świata marketingu, a których zastosowanie sprawi, że na 100% staniesz się lepszym marketerem.

 
Woody Allen
 

Woody Allen (1935-) to reżyser, który urodził się w rodzinie amerykańskich Żydów. Przez długi czas pracował jako komik i stand-uper, co prawdopodobnie miało wpływ na jego późniejszą karierę reżyserską. Połączenie czarnego humoru i absurdalnego żartu stało się jego znakiem rozpoznawczym, choć jego styl sprawił również, że zyskał sławę dosyć późno, bo omijał mainstreamowy ‘hollywoodzki’ styl kręcenia filmów.
Do najbardziej znanych filmów Allena należą „Annie Hall’, „Manhattan” czy – w nowszej już konwencji – „O północy w Paryżu”. Jako reżyser został doceniony i, mimo niedawnego szumu wokół jego osoby, spowodowanego ruchem ‘metoo’, nadal wielu aktorów chwali sobie współpracę z nim. Wielokrotnie występował w swoich filmach jako aktor, sam też jest autorem scenariuszy.
Oprócz kariery aktorsko-reżyserskiej jest najbardziej znany z niezliczonych powiedzonek czy uwag dotyczących świata, miłości czy relacji.
 

„Stanie w garażu nie zrobi z ciebie auta bardziej niż stanie w kościele robi z ciebie katolika”

Czy serio uważasz, że jeżdżąc na konferencje marketingowe i branżowe targi stajesz się lepszym marketerem? A może stajesz się ofiarą powtarzanych obiegowo opinii oraz standardowej wiedzy i punktów widzenia, które tak naprawdę powodują, że stoisz w miejscu? Może lepiej wybierz się na wykład z filozofii, zapisz się na kółko matematyczne lub zalicz jakiś ciekawy kurs. Np. kurs instruktora tańca brzucha, kurs ratowania małych zwierząt lub kurs wodzireja zabaw bezalkoholowych. Gwarantujemy, że rozwiną Cię bardziej niż marketingowe spędy, a Twoja kreatywność realnie wzrośnie.
 

„Potrafię sprawić, że ptaki lewitują. Na nikim nie robi to wrażenia.”

Marketerzy ulegają złudzeniu, że to, co robią jest niesamowite, ciekawe i nieoczywiste, a ich magiczne moce prowadzą do osiągania cudownie wyższych niż przeciętne wyników. Niestety w praktyce okazuje się, że natura rządzi się swoimi prawami i stosowanie nie wiadomo jakich technik i tak nie poprawi pewnych parametrów, które wynikają po prostu ogólnej mechaniki zjawisk. Przykładem niech będzie zasada pareto funkcjonująca choćby w znanym wszystkim w branży stwierdzeniu “80% of potential customers are not yet ready to buy.”
 

„Jeśli nie odnosisz porażki wciąż i wciąż, to znaczy, że nie robisz niczego ambitnego”

Polityka ciepłej wody w kranie to nie tylko przypadłość polityków. Większość z marketerów w obawie przed utratą pozycji, przed ośmieszeniem się, będzie bardzo niechętnie wychodziła poza standardowe ramy działań. Pytanie czy to jest droga do budowania prawdziwej przewagi konkurencyjnej. Czy chodzenie utartymi ścieżkami jest w stanie sprawić, że marketing zdobędzie nowe doświadczenie?
 

„Pewność siebie to coś, co masz zanim zrozumiesz dany problem”

Powierzchowne oceny pozornie dają pewność siebie. Jednak próba głębszego przeanalizowania dowolnego problemu zawsze prowadzi do zwiększonej niepewności. Tak dużej nieraz, że na koniec dnia wg innych eksperymentów, zamiast dokonywać ostatecznego wnioskowania, rzucenie kostką będzie statystycznie dostarczało podobnego prawdopodobieństwa dokonania właściwej oceny sytuacji.
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.