10 pomysłów na sprytne automatyzacje z aplikacjami na Zapier

zapier_bigZapier to internetowa platforma integrująca ze sobą ponad 300 aplikacji takich jak Dropbox, Evernote, Mailchimp, Gotowebinar, Twitter, Gmail, Paypal czy Zoho CRM. Przygotowaliśmy dla Was kilka ciekawych pomysłów na praktyczne wykorzystanie nowych możliwości. Dzięki nim automatycznie powiększysz grono znajomych na Linkedin, stworzysz arkusz w Google Doc’s, wystawisz fakturę i wiele więcej…

1. Automatycznie zapisz nowy kontakt na nadchodzący webinar w GoToWebinar

Praktycznie dowolne zdarzenie zidentyfikowane przez SALESmanago, może wysłać sygnał do platformy Zapier, która przekaże go do GoToWebinar i zapisze daną osobę na konkretny webinar. W ten sposób, formularz rejestracji na stronie WWW wygenerowany w SALESmanago może od razu zapisywać do wydarzenia ustawionego w GoToWebinar.

zapier

2. Synchronizuj kontakt dodawane do SALESmanago z Google Contacts

Wielu z nas korzysta aplikacji i usług od Google. Dzięki automatycznej synchronizacji bazy kontaktowej z Google Contacts możesz mieć dostęp do całej swojej bazy lub określonych jej segmentów, również w gmailu i na swoim smartphonie. Oczywiście taka synchronizacja może przebiegać w dwie strony.

3. Dodaj nowy wiersz w arkuszu Google Doc’s

Potrzebujesz stworzyć bazę kontaktów? Możesz dokładnie określić jakie kontakty mają być przesyłane do „doc’sa” i do którego konkretnie dokumentu. W dokumencie automatycznie zostanie utworzony kolejny wiersz i uzupełnione dane kontaktu

4. Zaproś każdy nowy kontakt na Linkedin

W relacjach B2B coraz większe znaczenie ma Linkedin. Dzięki nowej integracji możesz automatycznie zapraszać wszystkie nowo pozyskane kontakty. Takie działanie może odbywać się masowo lub konkretne segmenty kontaktów mogą być zapraszane przez konkretne profile. Np. Kiedy przekażesz kontakt do handlowca z jego profilu w Linkedin zostanie automatycznie wysłane zaproszenie.

5. Dodaj kontakt do Office 365 i utwórz dla niego zadanie

Tym razem ułatwienie dla firm korzystających z popularnego oprogramowania biurowego. Każdy kontakt z SALESmanago może być automatycznie przekazywany do Office’a. Dodatkowo, jeśli jest taka potrzeba można dodawać dla niego zadania do wykonania przez pracowników.

6. Synchronizuj bazy pomiędzy różnymi instancjami SALESmanago

Korzystasz z kilku licencji SALESmanago Marketing Automation? Możesz wymieniać dane pomiędzy nimi łącząc je poprzez platformę Zapier. Synchronizowane mogą  być wszystkie kontakty, określone segmenty, kontakty które przekroczyły zadany scoring albo trafiły na konkretny etap kampanii sprzedażowej.

7. Automatycznie dodaj kontakt i utwórz fakturę w Zoho Invoice

Wystawianie faktur to jedno z nudniejszych codziennych zadań. Teraz możliwe stało się zautomatyzowanie tego procesu. Raz na 15 minut system SALESmanago może wystawiać dane na podstawie których Zoho Invoice wystawi fakturę na odpowiednią kwotę, a jeśli to pierwsza doda kontakt do własnej bazy.

8. Automatycznie dodaj do SALESmanago adres e-mail osoby, która do Ciebie przysłała wiadomość

Możesz zautomatyzować proces dodawania kontaktów do CRM w SALESmanago. W momencie, w którym potencjalny Klient przyśle do Ciebie wiadomość zostanie dla niego utworzona nowa karta kontaktu w SALESmanago. Możesz dokładnie określić, których Twoich adresów e-mail ma dotyczyć ta integracja i w jaki sposób mają być oznaczane w systemie.

9. Przesyłaj kontakty pozyskiwane przez Slideshare do SALESmanago

Slideshare umożliwia pozyskiwanie nowych kontaktów. Tak pozyskane leady możesz przekazywać do SALESmanago i dodawać do odpowiednich kampanii marketingowych i sprzedażowych. Dzięki czemu włączysz je w dalsze działania i skuteczniej doprowadzisz do gotowości zakupowej.

10. Przekazuj kontakty z Microsoft Exchange do SALESmanago

Nie tylko możesz przekazywać kontakty pomiędzy systemami ale również automatycznie je segmentować i dodawać do odpowiednich kampanii w SALESmanago na podstawie danych przechowywanych w Microsoft Exchange.

 

Masz jakiś ciekawy pomysł na integrację? Podziel się nim  z nami wszystkimi w komentarzu.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.