15 najciekawszych artykułów o marketingu i nowych technologiach listopad 2016

Wirtualna rzeczywistość, post-prawda, walka z fałszywymi newsami – tym żył internet w tym miesiącu. Zachęcamy do czytania!

 

  1. Polski komputer na liście top 500 najszybszych komputerów świata
    Superkomputer “Prometeusz” stworzony na podstawie pomysłu Cyfronet AGH w Krakowie znalazł się w rankingu 500 komputerów o najwyższej mocy obliczeniowej na świecie, plasując się na wysokiej, bo 59. pozycji. Jaka jest moc tego urządzenia? Jaka szybkość obliczeń? Jak stworzono ten komputer? Czytajcie i bądźcie dumni!
  2. Najnowsze trendy w rozwoju wirtualnej rzeczywistości
    Ostatnio słowo wirtualna rzeczywistość odmieniana jest przez wszystkie przypadki. Dlaczego? Jak do tego doszło? Jakie trendy rozwoju w najbliższej przyszłości?
  3. “Video first”  to hasło strategii Facebook na rok 2017
    “Video first” to oficjalne hasło strategii Facebooka na rok 2017. Chcesz wiedzieć co to znaczy? Przeczytaj cały artykuł, aby poznać odpowiedź na te pytania!
  4. Wykorzystaj wirtualną rzeczywistość w swojej kolejnej kampanii marketingowej
    Trochę więcej w temacie wirtualnej rzeczywistości –  tym razem pod kątem marketerów. Porady w praktycznym zastosowaniu VR w marketingu.
  5. Komputery kwantowe coraz bliżej
    Microsoft jest już tylko o krok od przejścia z fazy badań do fazy wprowadzenia na rynek komputerów kwantowych. Jak duży krok? Przeczytajcie.
  6. Ta reklama Allegro podbija Internet.
    Allegro strzeliło w dziesiątkę ze swoją nową reklamą świąteczną. Jest nostalgiczna, a jednocześnie ciepła i rodzinna. Dla Polaków niesie dodatkowe wartości. Więcej takich reklam!
  7. 10 porad dla skutecznego Google Search
    Oczekiwałeś więcej od swojego ostatniego wyniku wyszukiwania na Google Search? Jeżeli tak to ten artykuł jest dla Ciebie.
  8. Google wprowadza nową strategię wycelowaną w zwalczanie stron publikujących nieprawdziwe wiadomości
    Rozróżnienie prawdziwych od fałszywych newsów nastręcza coraz większych trudności, a Internet jest nimi zalewany. Google w odróżnieniu od np. Facebooka wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu. Przeczytaj jak to robią.
  9. Post prawda, nie kłamstwo
    Termin “post prawda” został uznany przez słowniki Oxford Dictionaries słowem roku 2016. Dlaczego? Słowo to zanotowało najwyższy, bo aż 2 000% wzrost w użyciu w porównaniu z rokiem 2015. Ważny i kontrowersyjny termin istnienia którego powinien być świadomy każdy z nas.
  10. Czy rok 2017 będzie przełomowy dla Nokii?
    Na początku roku 2017 Nokia wprowadzi telefony oparte na Androidzie. Przeczytaj o tym jak zdetronizowany światowy gigant rynku komórkowego walczy o powrót na podium.
  11. Czy Apple przeniesie produkcję do Stanów Zjednoczonych?
    Wiele się ostatnio mówi o relokacji produkcji Apple’a do Stanów Zjednoczonych. To o tyle ciekawe, że analizy finansowe wyraźnie pokazują straty spowodowane takim rozwiązaniem. Czyżby polityczna presja?
  12. Już jest: Raport Social Media 2016
    Zachęcamy do zapoznania się z wyczerpującym raportem dot. mediów społecznościowych. Przy okazji mała autoreklama – jako uzupełnienie w temacie social media proponujemy nasz blogowy artykuł
  13. Dziewczyny które władają Internetami
    Inspiracja dla każdej z nas: historie 50 najbardziej wpływowych kobiet digital marketingu.
  14. Marketerze – tych umiejętności szukają Twoi pracodawcy
    Jakie umiejętności docenią Twoi pracodawcy?
  15. Kupuj bezpośrednio od rolnika
    W końcu jest: aplikacja Aussie Foods która pozwala ominąć pośredników w sprzedaży, znacząco wspierając rentowność małych, ekologicznych firm rolniczych.

Miłego czytania!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]