15 najciekawszych artykułów o nowych technologiach i digital marketingu: Październik 2016

Okres jesienno-zimowej szarugi w pełni: dni krótkie, noce długie, ergo mniej rozpraszaczy i więcej czasu na rozwój profesjonalnych umiejętności. Wykorzystajmy dobrze ten czas – nacieszmy się popołudniami z lekturą ciekawych artykułów branżowych.

 

 

 


Pobierz naszego najnowszego ebooka: Wszystko o CVM


 

1. Infografiki mają tę moc

 

Wiadome – jeden obrazek/schemat powie więcej niż tysiąc słów a dodatkowo ma kilkukrotnie większą moc przyciągania. Przykłady bezpłatnych narzędzi do infografik znajdziesz w tym artykule.

 

2. Web pushe – dlaczego warto je mieć

 

Web pushe są istotnym kanałem marketingu. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak działają i jakie przynoszą efekty? 

 

3. Web Pushe i Marketing Automation?

 

Platformy Marketing Automation pomagają nie tylko zaplanować i nadzorować złożone kampanie edukacyjne, czy promocyjne, ale także adresować przekaz do ogromnej grupy kontaktów anonimowych. Jednym z nowszych rynkowych odkryć sa powiadomienia push dla przeglądarek. Zdecydowaliśmy się wprowadzić je jako nową funkcję do naszej platformy. W artykule podpowiadamy jak wykorzystać tytułowe kombo, by dotrzeć do anonimowych użytkowników.

 

4. Jak zarobić na patriotycznych akcentach w marketingu

 

Patriotyzm jako skuteczny przewodni motyw kampanii marketingowej? Oceńcie sami: w tym artykule opisy kampanii firm indyjskich oparte na emblematach narodowych.

 

5. Wybierz kolor swojej grupy targetowej z Facebookiem

 

Facebook wprowadza kontrowersyjny filtr do swoich Custom Campaigns: teraz można wyselekcjonować grupę docelową na podstawie etnicznego pochodzenia odbiorcy. Etyczne czy nie? Skuteczne czy nie? Co myślicie?

 

6. Bezgotówkowe społeczeństwo

 

Przyszłość przyniesie koniec gotówkowych zakupów. To wiecie. Ale czy wiecie że w niektórych krajach to już rzeczywistość? Skandynawski prymus nowoczesności, Szwecja, jest pierwszym tego typu krajem na świecie.

 

7. Szybciej na lotnisku dzięki sztucznej inteligencji

 

Kontrola bezpieczeństwa z użyciem Sztucznej Inteligencji (AI) – zobacz jak działa wynalazek startupu założonego przez Bill’a Gates’a. Może skrócić proces kontroli nawet do ułamków sekund.

 

8. Autonomiczne samochody nadchodzą

 

Kolejny artykuł o botach i AI. Pierwsze próby wprowadzenia samochodów które nie potrzebują kierowcy (self-driving vehicles) trwają od kilku lat. Pojawiają się coraz doskonalsze modele, wykonywane są coraz dokładniejsze analizy wprowadzenia pod kątem przepisów prawa czy bezpieczeństwa. Ten artykuł dostarcza mocny wrap-up w tym temacie.

 

9. 10 top aplikacji października na Androida

 

Zobacz top 10 październikowych aplikacji na Androida, m.in: narzędzie do tworzenia gifów czy bezpłatne minikursy LinkedIn.

 

10. Publikujesz viral post? Masz niskie IQ

 

Studenci Uniwersytetu Harvarda sprawdzają obywatele którego kraju wygrają niechlubny konkurs na liczbę udostępnień viralu na Facebooku. Czy udostępnianie virali rzeczywiście świadczy o niskim IQ czy może o wysokim poziomie wrażliwości społecznej danej nacji?

 

11. Autorytet lekarza uratowany

 

Lekarze mogą spać spokojnie – wciąż są lepsi w stawianiu diagnoz od maszyn – dowodów dostarcza artykuł Huffington Post.

 

12. Sprawdź funkcje nowego telefonu Google’a

 

Google Pixel już jest! Zapoznajcie się!

 

13. Najpopularniejsze w sieci artykuły o Polsce i Polakach

 

Mamy patriotyczne postanowienie na 11 listopada: co miesiąc będziemy publikować jeden post o osiągnięciach Polaków w dziedzinie nowych technologii. W tym miesiącu ścieżki rowerowe, wykonane z materiału który absorbując energię słoneczną świeci!

 

14. Nie bądź nudziarzem!

 

Ciężko się przyznać do nudziarstwa, ale jest to pierwszy krok transformacji w super-markę. Me Marketing Services uczy jak zdynamizować strategię marketingową, żeby nie wpaść do worka pełnego flaków z olejem, a co ważniejsze podaje konkretne przykłady działań.

 

15. Skaner linii papilarnych w każdym telefonie!

 

Skaner linii papilarnych jest teraz dostępny nie tylko dla posiadaczy drogich smartfonów. Teraz możesz zainstalować go jako aplikację na każdy telefon z systemem Android 6.0 i nowszym.

 

Miłego czytania!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]