16 prelegentów i ponad 500 uczestników. Kongres Marketing Automation coraz bliżej.

Już 13 listopada w Centrum Kongresowym EXPO XXI w Warszawie rozpocznie się pierwsza edycja  Kongresu Marketing Automation. Zbliżające się wydarzenie wyrasta na jeden z najciekawszych eventów jesieni 2013.  W programie kongresu znalazło się w sumie 15 prelekcji od partnerów i klientów korzystających z systemu SALESmanago Marketing Automation. Najlepsi w Polsce specjaliści i eksperci pokażą jak Marketing Automation zmienia tradycyjny marketing oraz przedstawią praktyczne przykłady wykorzystania automatyzacji marketingu i sprzedaży na polskim rynku.

Kongres Marketing Automation to jedyne wydarzenie w branży poświęcone trendom oraz wykorzystaniu Marketing Automation na polskim rynku. Podczas kongresu uczestnicy poznają możliwości nowoczesnych systemów do automatyzacji marketingu i sprzedaży oraz poznają praktyczne sposoby ich wykorzystania. Przedstawiamy pełen program kongresu:

Wykorzystanie automatyzacji marketingu w sprzedaży wielokanałowej

Grzegorz Urban, Specjalista ds. Marketing Automation, PricewaterhouseCoopers

Jak powiązać marketing ze sprzedażą w firmach B2B? – Generowanie leadów i automatyzacja marketingu

Igor Bielobradek, Starszy menadżer w dziale marketingu, Deloitte

W jaki sposób Marketing Automation może uzupełniać Performance Marketing

Tomasz Kozarzewski, CEO i Założyciel Sales&More

Dlaczego warto przenieść e-Mail Marketing do systemu Marketing Automation. Budowanie wartości firmy w procesach marketingowych.

Grzegorz Błażewicz, CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation

Marketing automation on-Site: behawioralnie dopasowany content strony.

Michał Cortez, eCommerce Director, The Addictives

Sklep uszyty dla klienta czyli jak mailing zbiorczy przekształca się w ofertę indywidualną.

Tomasz Jaromin, współwłaściciel i prezes zarządu Matterhorn Sp. z o.o

Wykorzystanie marketing automation do pozyskiwania oraz zwiększenia wartości klientów.

Karol Bzymek, e-Commerce Manager, Yves Rocher Polska

Co klient może Ci sam o sobie powiedzieć – case study Eurolot S.A.

Jarosław Sokołowski – dyrektor zarządzający agencji interaktywnej NetSolutions.pl oraz ekspert ds. e-commerce i usług dodatkowych w Eurolot S.A.

Wykorzystanie materiałów video i blogów w marketing automation.

Konrad Frątczak, Manager ds. sprzedaży i marketingu w firmie Kolter.

Marketing automation i personalizowane rekomendacje jako narzędzie lojalizacji klientów i skutecznej walki z efektem ROPO.

Michał Jaworski, E-commerce Manager w Rainbow Tours S.A.

Sprzedaż treści w Internecie – wyzwanie dla wydawców i ich pierwsze zwycięstwa.

Marcin Kowalczyk, Dyrektor E-Commerce i Produktów Cyfrowych E-Kiosk S.A

Integracja rozwiązań Marketing Automation w organizacji.

Dariusz Tarapata, Business Intelligence Manager, Atos.

Marketing Automation + RTB = nowe gigantyczne możliwości wykorzystania narzędzi nie tylko w eCommerce ale również w klasycznym B2C i B2B.

Jakub Cyran, Head of Business / Partner GO.PL

mOKAZJE pierwsza platforma marketingu transakcyjnego w Europie – jak skutecznie pozyskiwać i lojalizować klientów w Internecie.

Michał Panowicz, kierujący projektem nowego mBanku (BRE Bank)
Aleksandra Król, Dyrektor CRM w mBanku (BRE Bank)/span>

W jaki sposób i dlaczego warto zautomatyzować zakup mediów.

Tomasz Przybyłowicz CEO, Httpool Polska

 

Zapraszamy na Kongres Marketing Automation. Niższa cenna wstępu obowiązuje tylko do końca miesiąca.

 

Formularz rejestracji oraz szczegółowe informacje na temat kongresu znajdą Państwo tutaj: kongres.marketing-automation.pl

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]