30 najlepszych aplikacji dla marketerów: social media, kreacja, analityka

… czyli co powinieneś mieć na swoim smartfonie. Jeśli – tak jak 44% dorosłych – cały czas spędzasz ze swoim telefonem i nawet z nim sypiasz, znaleźliśmy dla Ciebie najlepsze aplikacje, które pomogą Ci pracować wygodniej i efektywniej. Większość z nich jest darmowa. Skupiliśmy się na 8 obszarach: zarządzaniu kontaktami, zdobywaniu wiedzy, dokumentach, tworzeniu, mikro-treściach, produktywności, social media i analityce.

Zarządzanie kontaktami

Co robi: Zbiera kontakty – automatycznie integruje je z kontami danych osób w social media i usuwa duplikaty. Możesz korzystać ze swojej bazy kontaktów z każdego urządzenia, dane są zabezpieczone.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Wiedza

Co robi: agreguje treści z RSS, Twittera i wybranych pól tematycznych oraz prezentuje je w atrakcyjnej wizualnie formie.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: jak Flipboard, agreguje treści, jest tylko mniej pociągający wizualnie.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Ogromna platforma, która zbiera użytkowników zadających pytania oraz tych, którzy na nie odpowiadają. Dowiedz się, jakie problemy mają klienci Twojej branży – a nawet je rozwiąż. Nieskończone źródło inspiracji dla Twoich treści oraz kierunków dalszego rozwoju.

Ten potężny portal ma również praktyczną aplikację, dzięki której zyskasz ciągły dostęp do tych cennych zasobów.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: dostarcza szybkie eksperckie porady dla marketerów.

Na: iOS

Cena: 5,99$

Co robi: stworzone przez ekipę Buffera zabawne narzędzie działa jak Tinder do treści.

Dostajesz propozycję tekstu – i czytasz albo odrzucasz. Na tej podstawie aplikacja uczy się, co Cię ciekawi, a Ty zawsze masz szansę na jakąś niespodziankę.

Na: iOS

Cena: Darmowe

Dokumenty

Co robi: Przechowuj pliki w bezpiecznym miejscu, a jednocześnie miej do nich zawsze dostęp. Do tego wygodne opcje dzielenia dokumentów i kooperacji. Krótko mówiąc – jeśli jeszcze nie używasz Dropboxa, zacznij! I pamiętaj o możliwości pobrania aplikacji mobilnej.

Konto na Dropboxie jest darmowe z możliwością poszerzenia do pro w wypadku większej ilości plików, za aplikację nie trzeba dodatkowo płacić.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: oferuje Ci łatwy dostęp do plików w każdym miejscu, możliwość edycji na rozmaitych urządzeniach i masę miejsca w chmurze.

Na: iOS, Android

Cena: Darmowe

Co robi: Jeśli pracujesz na dokumentach i zależy Ci na ich starannej edycji, aplikacja pozwoli Ci osiągnąć ten efekt nawet kiedy piszesz z iPada czy iPhone’a. Edytuj dokumenty spokojnie – na każdym urządzeniu będą wyglądać tak samo.

Na: iOS

Cena: Darmowe lub opcja pro

Kreacja

Co robi: jest najlepszym wirtualnym notatnikiem na świecie. Wszystkie zapiski dostępne na wielu urządzeniach, opcja współdzielenia, możesz zawrzeć zdjęcia lub wideo, a nawet użyć Evernote’a do przygotowania prezentacji.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: jeśli używasz WordPressa, ucieszy Cię pewnie wiadomość, że mają aplikację. Możesz być w ciągłym kontakcie i na bieżąco dostarczać treści, monitorować i reagować na zachowania użytkowników.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: społecznościowa platforma do blogowania. Intuicyjna, prosta; świetna, gdy nie masz wiele czasu i chcesz się skupić na pisaniu/ wrzucaniu zdjęć, a nie na szablonach czy HTML-u. Jeśli używasz jej do komunikacji z klientami, skorzystaj z aplikacji mobilnej.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Mikro-treści

Co robi: piękne obrazy + tekst. Efekty zapierają dech!

Na: Android, iOS

Cena: odpowiednio – 3,99$ i 2,99$.

Co robi: podobnie – dodaj tekst i obrazek, a otrzymasz mikro-treść, w sam raz do wzbogacenia Twoich treści i dystrybucji w social media.

Na: iOS

Cena: 3,99$

Co robi: niezastąpione narzędzie dla wszystkich laików, którzy chcą tworzyć proste grafiki. Aplikacja na iPada.

Na: iOS

Cena: Za darmo, dopłacasz za dodatkowe motywy.

Co robi: Służy do obróbki zdjęć. Prosty, intuicyjny.

Na: Android, iOS

Cena: Za darmo, dopłacasz za niektóre dodatkowe motywy.

Więcej darmowych narzędzi do mikrotreści i wskazówki, jak je tworzyć

Produktywność

Co robi: śledzi i mierzy Twoją efektywność na wszystkich urządzeniach. Super-przyjazny!

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: to proste narzędzie do organizacji pracy i planowania zadań. Można pracować w zespole.

Na: Android, iOS (ma osobną apkę nawet na Windows 8 i Kindle Fire)

Cena: Darmowe

Co robi: już on znajdzie sposób na to, by Cię zmotywować! Ukochane narzędzie wielu przedsiębiorców, m.in. Daniela Pinka.

Zasada jest prosta: co wieczór dostajesz maila z zapytaniem o to, co dziś zrobiłeś. I odpisujesz. Albo trzymasz to dla swojej wiadomości, albo dzielisz z innymi członkami zespołu.

Na: web

Cena: Darmowe dla indywidualnego użytkownika, 5$ za dodatkowego członka miesięcznie.

Co robi: Jeśli jesteś typem odwlekającym, poznaj prosty trik: skoncentruj się na zadaniu przez 30 minut, a potem odpuśc przez kolejne 30. Dzięki perspektywie przyszłego odpoczynku łatwiej się zmusić do pracy, a 30 minut zda się niewielką ilością czasu i małym wysiłkiem. Praktycznie wdrożyć tę zasadę pomaga aplikacja 30/30 – ustalasz ciężkie zadania, stoper liczy czas i mierzy produktywność. W ten sposób zjesz sprawnie wszystkie żaby, które na Ciebie czekają!

Uznana za jedną ze 100 najlepszych aplikacji, jakie kiedykolwiek stworzono dla iOS.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: pozwala Ci tworzyć wygodne listy. Dodawaj i odznaczaj jako załatwione. Proste, intuicyjne, wygodne. Twoje listy zsynchronizowane na wszystkich urządzeniach.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

  • Wi-Fi Finder

Co robi: znajduje wi-fi w okolicy.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Social Media

Co robi: Zaplanuj, zorganizuj i uporządkuj swoje social media (Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn…)

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Zbiera w jednym miejscu statystyki z Twoich mediów społecznościowych. Adresowane głównie do mniejszych, lokalnych biznesów. Wybrany najlepszą biznesową aplikacją roku 2013. Daje Ci ogląd z lotu ptaka na Twoje media społecznościowe.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Usprawnia komunikację via Twitter

Na: iOS

Cena: 4,99 $

Co robi: Aplikacja na iPada, która zarządza Twoim kontem na Instagramie. Będzie wygodniej!

Na: iOS

Cena: Darmowe

Co robi: najbardziej zaawansowane narzędzie do monitoringu mediów. Dowiedz się, co mówią klienci o Twojej marce i włącz się do dyskusji. Dzięki aplikacji będziesz mógł zareagować błyskawicznie.

Na: Android, iOS

Cena: Według wybranego planu w Brand24 (samo pobranie aplikacji darmowe)

Analityka

  • Google Analytics

Co robi:daje dostęp do Twojego konta Analytics z urządzeń mobilnych.

Dane z Analyticsa możesz również przeglądać w innych aplikacjach. Najciekawsza z nich, Analytics Tiles, niestety zniknęła.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

***

A Ty? Jakich aplikacji używasz?

42 darmowe narzędzia online dla biznesu

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]