4 powody dla których Agencja Marketingowa powinna poszerzyć ofertę o Marketing Automation

Już ponad 160 agencji marketingowych i interaktywnych włączyło usługi wokół Marketing Automation do swojej oferty. Wśród nich są tak znane firmy jak Divante, Unity, Critical, Waynet, Optimus Marketing, jak również wielu partnerów działających na rynkach zagranicznych. Co powoduje, że firmy zajmujące się marketingiem włączają usługi związane z automatyzacją marketingu takie jak Lead Nurturing i sam system marketing automation do swojej oferty?

Bardzo duża konkurencja na rynku usług marketingowych i rosnące wymagania klientów powodują, że firmy świadczące usługi w tym obszarze większość zasobów i energii poświęcają na utrzymanie klientów.W przeciwieństwie do firm usługowych firmy np informatyczne, które oferują produkty informatyczne, które najczęściej wiążą klientów, mogą koncentrować się na pozyskiwaniu nowego przychodu.

Poniżej przedstawiamy 4 powody, dla których warto poszerzyć ofertę swojej agencji o usługi Marketing Automation wraz z systemem Marketing Automation i zostać partnerem SALESmanago.

1.Uzyskaj stały i wysoki dodatkowy miesięczny przychód

Systemy Marketing Automation są coraz szerzej stosowane przez firmy na całym świecie. Firmy coraz chętniej inwestują w automatyzację marketingu i sprzedaży, ponieważ widzą w niej naturalne uzupełnienie systemów CRM i ERP. Agencje marketingowe mają możliwość czerpania korzyści nie tylko z samej sprzedaży systemu SALESmanago, ale również z obsługi posprzedażowej, z której korzystają nasi klienci. Będąc Partnerem otrzymasz miesięczną prowizję za sprzedaż systemu SALESmanago.

2. Poszerz swoją ofertę o innowacyjne usługi marketingowe

Rynek usług marketingowych opanowany jest przez klasyczne usługi wokół SEO, SEM, Social Media. Na rynku funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy firm tego typu i nawet małe firmy śmiało konkurują z największymi graczami. Dzięki systemowi Marketing Automation Twoje usługi mogą rozwinąć się o tworzenie programów Lead Nurturing i Drip Marketing, opracowywanie procesów automatyzacyjnych i tworzenie prostych gotowych automatyzacji marketingu i sprzedaży.

3. Zwiększ retencję klientów i skup się na akwizycji klientów

Nie przez przypadek zaledwie JEDNA agencja marketingowa w Polsce jest notowana na giełdzie, a żeby być w TOP 10 największych agencji interaktywnych wypada mieć obroty  powyżej 2 mln rocznie. To efekt ogromnego rozdrobnienia rynku, ale również bardzo wysokiej rotacji klientów. Oferując usługę marketing automation w pakiecie z SALESmanago możesz w prosty sposób to zmienić.

4. Buduj wartość firm dla których pracujesz

Klasyczne techniki marketingowe takie jak SEO czy adwords są postrzegane przez firmy jako koszt. Tworząc najprostsze automatyzacje w systemie marketing automation takie jak powiadomienia dla działu sprzedaży, czy proste programy Lead Nurturing zaczynasz tworzyć realną wartość dla firmy dla której pracujesz i zaczynasz akumulować swoje pomysły i wiedzę w procesach marketingowych.

 

Rodzaje partnerów SALESmanago

–  Agencje Marketingowe i Interaktywne czyli VAR – Value Added Resellers;

– Resellerzy oprogramowania ERP i CRM i firmy informatyczne;

– Osoby fizyczne, sprzedawcy działający jako afilianci.

Zapraszamy na stronę SALESmanago do poznania większej ilości informacji na temat programu partnerskiego SALESmanago

 

Jeśli chcesz zostać partnerem SALESmanago Marketing Automation napisz już teraz na partner@salesmanago.pl

Jakie pakiety usług marketing automation sprzedają agencje marketingowe klientom Zestawienie dostępne jest tutaj.

 

O SALESmanago Marketing Automation

Wg amerykańskiej firmy analitycznej Gleanster, SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy marketing automation. SALESmanago jest polskim systemem i najszybciej rosnącą tego typu platformą w Polsce. Z systemu korzysta już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw, które osiągają nawet do 400% wzrostu skuteczności e-mail marketingu i 300% wzrostu konwersji sprzedażowej.

SALESmanago oferuje najbardziej wyspecjalizowany i innowacyjny pakiet narzędzi do automatyzacji marketingu gwarantujących skuteczną realizację programów marketingowych.  System obejmuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu osób na stronie www oraz w Social Media, CRM, e-Mail Marketing, generator formularzy i stron docelowych oraz dynamicznej treści na stronie WWW. SALESmanago ma swoją siedzibę w Krakowie oraz biuro w Miami, FL, USA. Więcej informacji www.salesmanago.pl

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]