5 nowych funkcji SALESmanago: jak zwiększą skuteczność Twojego marketingu?

robot_smallJeśli myślisz, że automatyzacja marketingu jest trudna, skomplikowana i wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej, to spójrz na nasze nowe kreatory i moduły. Dopracowaliśmy je tak, by były jeszcze bardziej intuicyjne i same prowadziły Cię krok po kroku po tworzeniu najważniejszych elementów komunikacji marketingowej. Wprowadziliśmy też dodatkowe, nowe rozwiązania: wyczekiwane narzędzia do testów oraz SALESmanago Copernicus – Machine Learning – AI.


Stwórz wyjątkowe doświadczenie zakupowe w Twoim E-commerce. Pobierz bezpłatnego ebooka.


 

1. Kreator testów A/B/X treści dynamicznych

Kreator umożliwia przeprowadzenie testów A/B/X następujących kreacji:

– banerów dynamicznych,

– landing pages,

– formularzy kontaktowych (zarówno na stronie www, jak i na popupach czy sidebarach).

n00dmh5ctc14881g

W wygodnym kreatorze drag&drop możesz stworzyć dowolną ilość kreacji i na bieżąco śledzić ich skuteczność. Po zakończeniu testu system automatycznie zacznie wyświetlać lepiej konwertującą kreację, jednak przez cały czas masz możliwość zmiany wyświetlanego projektu.

Czemu służy ta funkcja?  Kiedy zauważysz nieoczekiwany spadek skuteczności formularza czy landing page, które dotąd przynosiły świetne rezultaty, możesz szybko zareagować i zamieścić odrzuconą w testach kreację. Statystyki wyświetleń i konwersji dla wszystkich kreacji zbierane są w panelu przez cały czas, nie tylko podczas testu, co ułatwia ocenę działania danego elementu w późniejszym okresie.

Przeczytaj więcej  o testach A/B/X.

2. Kreator spersonalizowanych banerów

Banery długo były synonimem archaicznej, jałowej komunikacji marketingowej, uosabiające podejście „dla każdego to samo”, w którym wszyscy odbiorcy, niezależnie od preferencji, dostają dokładnie te same komunikaty.

Ale to zmieniło się na zawsze z Marketing Automation. Banery możemy już personalizować: w danym miejscu na stronie www może się wyświetlać inna kreacja dla każdego użytkownika, dopasowana do jego zainteresowań. W praktyce oznacza to możliwość skorelowania banerów z segmentem, do którego należy dany klient, lub do etapu danej kampanii.

Zrzut ekranu 2015-11-17 16.05.08

Intuicyjny i przyjemny w obsłudze kreator spersonalizowanych banerów zachęci Cię do tworzenia większej ilości kreacji i dopasowywania ich do wiedzy, potrzeb i zaangażowania klientów. Dzięki temu możesz:

  • Stworzyć osobne banery dla lojalnych klientów, które będą widoczne tylko dla nich, a osobne kreacje przygotujesz dla osób odwiedzających stronę po raz pierwszy czy będących po pierwszym zakupie,
  • Dopasować baner do kategorii produktów, które kupił dany klient,
  • Wyświetlać banery dopasowane do miejsca zamieszkania użytkownika, dzięki czemu np. poinformujesz o akcji w sklepie stacjonarnym.

 

3. Zaawansowana analityka

W zakładce “Analityka” -> “Analityka bazy” znajdziesz kompleksową charakterystykę Twoich odbiorców. Ponadto dane przedstawione zostały na atrakcyjnych wizualnie wykresach, które obrazują trendy w Twojej bazie.

Jakie informacje możesz pozyskać?Zrzut ekranu 2015-11-17 15.16.57

  • Ilość kontaktów, w tym monitorowanych oraz wypisanych
  • Ewoluowanie tych parametrów na przestrzeni wybranego odcinka czasu (np. tygodnia, miesiąca, kwartału)
  • Porównanie informacji z danego odcinka czasu z poprzednim okresem (by porównać tempo wzrostu)
  • Liczbę kontaktów aktywnych
  • Wykaz aktywności kontaktów: w jakich godzinach i w jakich dniach są najbardziej aktywni?
  • Dane o subskrybentach: m.in. wykres przedstawiający powody wypisania się z listy.

 

4. Wizardy: uproszczona kreacja procesów marketingowych

Przygotowanie kluczowych form komunikacji marketingowej, emaili, autoresponderów, kampanii Lead Nurturing, właśnie stało się łatwiejsze. Uprościliśmy nasze kreatory drag&drop – teraz są jeszcze bardziej intuicyjne i przeprowadzają marketera krok po kroku przez wszystkie etapy: tworzenie treści, określanie zasad wysyłki czy wyświetlania, oraz analizę efektów. Ich obsługa nie wymaga żadnej wiedzy technicznej.uqelqv8hj4yslufc

Dzięki temu tworzenie nowych kreacji zajmuje chwilę, a Ty możesz przygotować ich więcej oraz wygodnie testować kilka wariantów jednej wiadomości.

Kreatory dostępne są na głównym ekranie aplikacji. Możesz tworzyć dowolną ilość wysyłek, kampanii i testów, a także masz cały czas dostęp do paneli analitycznych.

Przeczytaj więcej o nowych kreatorach procesów marketingowych

 

Testowaliście już nasze nowe funkcjonalności? Na którą czekaliście? Podzielcie się wrażeniami!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]