5 powodów dla których warto przenieść e-Mail Marketing do systemu Marketing Automation

 

 

Jesteś marketingowcem? Chcesz się zaangażować w biznes Twojej firmy i udowodnić, że marketing to nie tylko dział kosztowy, ale sekcja rozumiejąca rynek i potrzeby firmy? Pomoże Ci w tym przeniesienie swojej działalności e-Mail Marketingowej do systemu Marketing Automation.


 

 


 

1. Uzyskaj w swojej firmie status taki jak księgowa, informatyk i handlowiec

 

Pracujesz w dziale marketingu. W dziale kosztowym. Kosztowym dlatego, że marketing, który prowadzi większość marketingowców nie buduje wartości firmy. Dużo wiesz, masz doświadczenie i dużo pracujesz, ale nie masz możliwości, żeby tę wiedzę i pracę przełożyć na trwałą wartość w firmie. Dzięki systemowi marketing automation możesz swoją prace i wiedze przekuwać w realną trwałą wartość firmy w której pracujesz.

  • Tworzysz proste automatyczne procesy marketingowe – czy będą to powiadomienia dla działu handlowego, czy automatyczne programy edukujące potencjalnych klientów, zawsze Twoja praca pozostawi trwały ślad, a Twoja wiedza będzie gromadzona w procesach które wymyślasz i uruchamiasz.

 

2. Stań się centrum dostarczania unikalnej wiedzy biznesowej

 

Dzięki wysyłaniu newslettera przez system Marketing Automation rozpoczniesz monitorowanie zachowania kontaktów na Twojej stronie WWW, a dzięki temu dostarczysz unikalnej wiedzy dla swojego działu handlowego, dzięki czemu będą sprzedawać szybciej i skuteczniej. Unikalny moduł monitorowania kontaktów w Internecie da Ci następujące informacje:

  • Które kontakty odwiedzają Twoją stronę WWW
  • Kiedy kontakty odwiedzają stronę i czym są zainteresowane
  • Na jakie frazy kontakty wchodzą na Twoją stronę WWW
  • Jakie firmy odwiedzają Twoją stronę WWW i czego szukają

 

3. Zostań prawdziwym partnerem dla swojego działu handlowego

 

Masz wrażenie, że Twój dział handlowy nie docenia Twojej pracy? Nie martw się, w takiej samej sytuacji jest zdecydowana większość marketingowców. Dzięki systemowi marketing automation ta sytuacja szybko się zmieni. Co możesz szybko i prosto zacząć robić?

  1. Edukuj potencjalnych klientów – Jeśli do Twojej firmy przychodzi potencjalny klient to  zanim trafi do działu handlowego, przygotuj go na kontakt z handlowcem tworząc automatyczny program lead Nurturing. Lead Nurturing może przybrać prostą formę 2-3 automatycznych e-maili wysyłanych np. do osoby wypełniającej formularz kontaktowy.
  2. Wysyłaj alerty i powiadomienia dla handlowców – w systemie marketing automation ustawisz automatyczne powiadomienia o wizytach kluczowych klientów i potencjalnych klientów na stronie WWW
  3. Wskazuj najlepszych potencjalnych klientów – system marketing automation automatycznie prowadzi punktacje potencjalnych klientów i wskazuje handlowcom te kontakty, które stanowią najlepsze szanse sprzedażowe.

 

4. Wyjdź poza standardy robienia „klasycznego e-mail marketingu” rozwijaj się i ucz się

 

Marketing Automation to niezwykle ciekawy i ekscytujący obszar wiedzy marketingowej, znacznie wykraczający poza współczynniki otwarć i kliknięć z newsletterów. Te nowe obszary wiedzy powodują, że marketing ze Sztuki staje się nauką, a dzięki temu marketingowiec staje się w firmie tak samo ważny jak księgowa i informatyk.

  • Personalizacja Marketingu – dzięki systemowi marketing automation zaczniesz znacznie lepiej segmentować kontakty w swojej bazie i dopasowywać treści w e-mailach i na stronie WWW do poszczególnych segmentów a nawet do poszczególnych osób.
  • Big Data i Big Data Marketing – sztuka gromadzenia dynamicznie zmieniających się danych o klientach i wykorzystania ich do personalizacji marketingu
  • Analityka konwersji lejka sprzedażowego – pomiar zwrotu z inwestycji w marketing poprzez analizę konwersji na etapach lejka sprzedażowego. Marketing Qualified Leads (MQL), Sales Accepted Leads (SAL) i Sales Qualified Leads (SQL)
  • Revenue Performance Management – nowa nauka zajmująca się wykorzystaniem danych transakcyjnych o Twoich klientach do automatyzacji marketingu, lojalizacji i retencji klienta.
  • Lifecycle Marketing, tzw. Marketing cyklu życia – czyli marketing zajmujący się klientem na wszystkich etapach cyklu życia od etapu pozyskania do etapu utrzymania i lojalizacji klienta

 

5. Płać mniej niż za e-mail marketing i otrzymuj znacznie więcej możliwości

 

Póki co jesteś w dziale kosztowym, więc przede wszystkim zadbaj o to, żeby ten koszt był niższy. Po drugie zwiększ wartość dodaną, którą dostarczasz do swojej firmy w postaci technologii. Pamiętaj, że oprócz profesjonalnego modułu e-Mail Marketing z serwerem pocztowym, dostarczalności, spam testami, kreatorami wiadomości dostajesz:

  • Podstawowe możliwości poszerzające e-Mail Marketing: identyfikacja i monitoring zachowania kontaktów na stronie WWW, CRM i zarządzanie kontaktami, Automatyzację marketingu, Formularze kontaktowe, Landing Pages, Scoring klientów, programy Lead Nurturing, Monitoring Social media, automatyczne oferty handlowe – polecane dla małych i średnich firm.
  • Zaawansowane możliwości marketingowe – Revenue Performance Management, integrację z systemem CRM, ERP, multi-channel marketing z wykorzystaniem dwukierunkowych SMS i VMS, dynamiczna treść na stronie WWW, e-maile dynamiczne z automatycznymi ofertami i automatyzacja – polecane dla większych firm

Zapytaj o ofertę SALESmanago Marketing Automation

Jeśli chcesz przejść z systemu e-Mail Marketing na Marketing Automation przygotujemy specjalną ofertę, żebyś płacił mniej niż dotychczas za znacznie więcej

Napisz do nas na info@salesmanago.pl

 

 

 

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]